مدیر کل بهزیستی استان اردبیل اعلام کرد:

ارائه خدمت به ۱۸ هزار نفر در سمن های بهزیستی اردبیل

خبرگزاری پانا:مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از ارائه خدمت به ۱۸ هزار نفر در بخش های غیر دولتی حوزه امور اجتماعی و سمن های بهزیستی استان خبر داد.

کد مطلب: ۳۴۱۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،رویا احمدیان با اعلام این خبر افزود: فعال سازی سمن ها با هدف کاهش تصدی گری دولت و استفاده از ظرفیت مردمی است.

وی با اذعان به فعالیت ۳۳۰ واحد غیر دولتی در حوزه امور اجتماعی تصریح کرد: این مراکز با محوریت نگهداری فرزندان بی سرپرست، مهدهای كودك روستایی و شهری، موسسات خیریه، كلینیك های مددكاری و بخشی از اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی به مردم واگذار شده است.

به گفته مدیر کل بهزیستی استان وظیفه اصلی بهزیستی نظارت و در برخی مواقع كمك یا تأمین بخشی از هزینه های این موسسات است.

وی مهدهای كودك شهری، روستا مهد هایی كه در مناطق محروم به همت بخش خصوصی دایر شده، كلینك هایی كه با هدف توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و خانواده های آنان خدمات ارائه می کنند و موسسات خیریه و غیر انتفاعی را بخشی از مشارکت نهادهای غیر دولتی دانست.

به گفته مدیر کل بهزیستی استان بخش های غیر دولتی تحت نظارت حوزه امور اجتماعی به بیش از ۱۸هزار نفر از افراد جامعه هدف در سال ارائه خدمات می کنند.

احمدیان افزود: بخش های غیر دولتی یا سازمان های مردم نهاد تحت نظارت حوزه اجتماعی بهزیستی استان در كنار ارائه خدمات بهینه و مطلوب به آحاد جامعه توانسته اند برای هزار و ۴۰۰ نفر شغل ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار