سری جدید مسابقه رالی با حضور بازیگران ایرانی و ترکیه

خبرگزاری پانا:سری جدید مسابقه «رالی ایرانی» طی دو ماه جلوی دوربین می‌رود و قرارست دو بازیگر از کشور ترکیه نیز در آن رقابت کنند.

کد مطلب: ۳۴۱۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، سهیل سحرگشا مجری طرح «رالی ایرانی» با اشاره به اینکه به زودی سری جدید این برنامه به تهیه کنندگی سعید ابوطالب جلوی دوربین می رود، گفت: این دوره از برگزاری مسابقه «رالی ایرانی» با دوره قبل بسیار متفاوت است و تصمیم گرفته ایم از بازیگران کشور ترکیه نیز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقه بازیگران ایرانی و ترکی با یکدیگر رقابت می کنند، توضیح داد: تا امروز با تعدادی از بازیگران ترک صحبت کرده ایم و قرار است در صورت توافق ۲ بازیگر زن و مرد را انتخاب کنیم تا در مسابقه «رالی ایرانی» حضور داشته باشند.
مجری طرح این مسابقه افزود: در ابتدا قرار بود همه مسابقه در ترکیه برگزار شود، اما بعد از آن تصمیم گرفته شد تا بخشی از مسابقه در ایران و بخش دیگر در ترکیه باشد.
سحرگشا گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده فکر می کنم تا ۲ ماه دیگر این مسابقه جلوی دوربین برود.
«رالی ایرانی» اولین مسابقه ای است که میان هنرمندان و چهره های شناخته شده در حوزه های مختلف هنر ساخته و در شبکه نمایش خانگی پخش شد.
در بخش اول این مسابقه به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی سعید ابوطالب و با اجرای فرزاد حسنی هنرمندانی چون الناز شاکردوست، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، سیروان خسروی، نیما فلاح و سحر ولدبیگی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار