ساختمان دخانیات نهاوند تخریب شد

خبرجگزاری پانا: پس از پیگیری ها و تلاش های فراوان شورای اسلامی شهر، شهردار و مسولان نهاوند، ساختمان دخانیات نهاوند، تخریب شد.

کد مطلب: ۳۳۹۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، پیگیری ها و تلاش های فراوان شورای اسلامی شهر و شهردارو مسولان نهاوند به نتیجه رسید، و پس از تحویل گرفتن ساختمان دخانیات، اقدام به تخریب آن شد تا در نتیجه آن اقداماتی که قرار است برای این مکان و تبدیل آن به یک میدان مرکزی شهر با کاربری فضای سبز انجام شود، به مرحله اجرا برود.
این خواسته مردم نهاوند و مسولان شهرستان بود که پس از سال ها به ثمر رسید و خرسندی مردم را سبب شد.
بر همین اساس امام جمعه نهاوند با اشاره به تخریب دخانیات از شورای اسلامی شهر و شهردار نهاوند در راستای تملک و تخریب ساختمان دخانیات تشکر کرد و گفت:
با تخریب این ساختمان و تبدیل این ملک به میدان مرکزی در این شهر با طراحی مناسب بسیاری از مشکلات شهر از جمله ترافیک کم و تردد در شهر تسهیل خواهد یافت.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: امید است با تخریب و تملک ساختمان دخانیات با مبارزه علیه دخانیات، دخانیات در این شهر ریشه کن شود.
حجت الاسلام مغیثی هم چنین از شهردار و شورای شهر نهاوند خواستار اجرای طرحی مناسب و ایجاد میدانی در خور نهاوند شد و گفت :امیدوارم به زودی شاهد افتتاح این میدان با طرحی جامع با ایجاد فضای مناسب در نهاوند باشیم.
/محمد سوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار