اولین نشست هم اندیشی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر

خبرگزاری پانا :اولین نشست هم اندیشی مدیر کل ورزش و جوانان استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداربوشهر،روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و روسای هیات های ورزشی در سال 94 پیش از ظهر امروز اول اردیبهشت ماه برای بررسی مشکلات و خواسته های ورزشکاران و ارائه برنامه کاری امسال برگزار شد .

کد مطلب: ۳۳۹۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ، اولین نشست هم اندیشی مدیر کل ورزش و جوانان استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداربوشهر،روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و روسای هیات های ورزشی در سال 94 پیش از ظهر امروز اول اردیبهشت ماه برای بررسی مشکلات و خواسته های ورزشکاران و ارائه برنامه کاری امسال برگزار شد.

دکتر حقیقی معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر که مهمان این نشست بوداظهار داشت:ورزش باید بصورت علمی دنبال شودتا بر این اساس به اهداف عالی ورزش دست یافت.

ایشان افزودند:باید مشکلات و چالش های ورزش استان شناسایی و جهت رسیدن به هدف مطلوب برنامه ریزی کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به توانمندی های ورزش استان می توان از حمایت صنایع بزرگ نفت و گاز استان برای حل مشکلات ورزش استان استفاده کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به فعالیت 42 هیات ورزشی با بیش از 50 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان گفت: 50 تیم در لیگ های کشوری داریم که از این تعداد 38 تیم در رده آقایان و 12 تیم در رده بانوان فعالیت می کنند.

احمد بهروزیان فرد افزود:ورزشکار استان پارسال 45 مدال در رقا بتهای آسیایی، پار آسیایی و بین المللی و 300 مدال در مسابقات کشوری کسب کردند.

وی همچنین با اشاره به تاکید رییس محترم جمهور در سفر به استان در سال گذشته و حمایت وزارت نفت از ورزش استان بوشهر گفت: با حمایت و مساعدت دکتر سالاری استاندار بوشهر به دنبال راهکاری برای پیگیری موضوع و حل مشکل ورزش استان با همکاری وزارت نفت هستیم.

وی در پایان خواستار تعامل بیشتر روسای ادارات وهیات های ورزشی برای رشد و شکوفایی ورزش استان شدند.

در پایان این نشست از روسای ادارات و روسای هیات های ورزشی استان در جهت کوشش و تلاش برای ورزش استان در سال گذشته تقدیر شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار