از ۱ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می شود

جشنواره نمایشی کودک و نوجوان در فرهنگسرای خاتم

خبرگزاری پانا: ˝ سمت خبال قصه ها ˝ عنوان جشنواره نمایشی کودک و نوجوان است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم و کاربردهای انضباط اجتماعی ، نظم و قانون از اول تا چهاردهم اردیبهشت در سالن آمفی تئاترخاتم برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۳۸۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ در این جشنواره نمایش های شاد و موزیکال و عروسکی " قصه جنگل سبز" و " پرنده و شکارچی " به مدت دو هفته برای کودکان و نوجوانان به نمایش در می آید.
بر اساس این گزارش نمایش شاد و موزیکال و عروسکی " قصه جنگل سبز" به نویسندگی و کارگردانی مسلم کیهان و آهنگ سازی سعید عظیمی تهیه شده و تعدادی از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی بازیگران آن هستند. داستان نمایش در راستای نظم و انضباط و قانون گرایی است و توسط کانون نمایش فرهنگسرای خاتم (ص) میزبان کودکان و نوجوانان است.
این گزارش می افزاید : در این نمایش دختر بچه ای با خواندن داستان وارد فضای فانتزی جنگل شده ، در جنگل راه را گم می کند. به هر حیوان جدیدی که می رسد راه خانه را می پرسد و حیوانات با یادآوری نظم و قانون جنگل و رعایت دقیق آن او را در رسیدن به خانه کمک می کنند . روباه ، خرس ، کلاغ ، پروانه و دختر بچه از شخصیت های نمایش هستند و مدت زمان نمایش 40 دقیقه و به صورت موزیکال است.
نمایش شاد و موزیکال " پرنده و شکارچی " نیز به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی امیر دهقان برای کودکان و نوجوانان به نمایش در می آید.
امیر دهقان داراری سابقه نویسندگی بیش از 30 نمایش کودک و کارگردانی نمایش های کودکانه " قصه خاله خرگوشه" ، " نظم، نظم آرامش " و " شهر پاکیزگی "،دارای مدرک کارشناسی نمایش و دانشجوی کارشناسی ارشد نمایش است.
در این نمایش شکارچی برای صید پرنده ای کمیاب راهی جنگل میشود . پرنده که مهربان ، عاشق طبیعت و کنجکاو است در این راه تصمیم می گیرد با شکارچی ناقلا دوست شود اما شکارچی .....
پیام سلطان محمدی و شکوفه عزیزی بازیگران نمایش هستند و مدت زمان نمایش 35 دقیقه و بصورت موزیکال است.
جشنواره نمایشی " سمت خبال قصه ها " از اول تا چهاردهم اردیبهشت در سالن تئاترخاتم بهنشانیشهرک ولیعصر(عج)- انتهای خیابان حیدری جنوبی- خیابان پژاند- بوستان لواسانی،فرهنگ سرای خاتم میزبان کودکان و نوجوانان است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار