میرکریمی و راعی اعضای سینمایی شورای علمی مدرسه ملی سینما

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان سینمایی طی احکامی جداگانه اعضای شورای علمی و مدیر اجرایی مدرسه ملی سینمای ایران را منصوب کرد.

کد مطلب: ۳۳۸۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، حجت الله ایوبی طی حکمی، منصور ابراهیمی، یونس شکرخواه، سیدرضا میرکریمی، سعید پوراسماعیلی، مجتبی راعی، سید روح الله حسینی و مجید شیخ انصاری را به عنوان اعضای شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران منصوب کرد.

در متن این حکم به اعضای شورای یاد شده آمده است:

نظر به تجربه، تعهد و سوابق ارزشمند علمی و دانشگاهیان، و با استناد به مادة 22 اساسنامة مدرسة ملی سینمای ایران، به موجب این حکم برای مدت 3 سال به عنوان " عضو شورای علمی مدرسة ملی سینمای ایران" منصوب می شوید.

امید است در تهیه و تدوین برنامه ها و سیاست های آموزشی و پژوهشی این مدرسه که مأموریت خطیری در حوزة آموزش و پژوهش های سینمایی بر عهده دارد، ضمن توجه به توان، تجربه و دانش فیلمسازان و سینماگران ایرانی، از کلیة ظرفیت های علمی و فنی سینمای جهان به منظور استانداردسازی و ارتقای بین المللی سینمای ایران استفاده کنید؛باشد که با پذیرش و انجام این مسئولیت بزرگ، برگ زرین دیگری بر صفحات درخشان سینمای ایران بیفزاید.

دکتر ایوبی همچنین طی حکمی دیگر " سید روح الله حسینی " را به عنوان مدیراجرایی و دبیر شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

"نظر به سوابق اجرایی و علمی تان، و به پیشنهاد هیأت امنای مدرسه ملی سینمای ایران، به موجب این حکم برای مدت 3 سال به سمت مدیر اجرایی و دبیر شورای علمی مدرسة ملی سینمای ایران منصوب می شوید.

امید است با تلاش و تدبیر و نیز بهره گیری از ظرفیت های علمی و فنی سینمای ایران و جهان، بتوانید این مدرسه را به مرکزی پویا، روزآمد و شایستة نام سینمای بلند آوازة ایران تبدیل کنید. این مدرسه می تواند حلقة وصلی بین اهالی سینما و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی داخلی و خارجی و در نتیجه نویدبخش آینده ای پربار برای اعتلای این هنر و مرکزی برای تولید اندیشه های ناب و ریشه دار در فرهنگ اسلامی و ایرانی باشد موفقیت های روزافزون تان را در انجام این مأموریت سترگ از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار