مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان مرکزی برگزار می شود

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۳۸۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، شهریار فولادوند در جلسه شورای آموزش و پروش استان مرکزی، افزود: ستادهای برگزاری هفته معلم در 4 سطح مدرسه ای، شهرستانی، استانی و کشوری و با شکل گیری و اقدامات اجرایی هیئت داوران و هیئت ناظران برگزار خواهد شد و معلمان و فرهنگیان برتر در سطوح مختلف انتخاب و از آنها تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده در استان مرکزی امسال 260 نفر از فرهنگیان در سطح شهرستانی و 11 نفر در سطح استانی به عنوان معلمان برتر شناخته شدند و از این میان یک نفر نیز به عنوان معلم نمونه به سطح کشوری راه یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در خصوص ستاد اسکان خدمات سفرهای نوروزی، اظهار داشت: در نوروز امسال، 110 کلاس ویژه، 211 کلاس درس نوع الف و 423 کلاس درس نوع ب، برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی سازماندهی شد.

فولادوند بیان کرد: همچنین 280 نفر به عنوان عوامل ستاد اجرایی اسکان آموزش و پرورش به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کردند که از این تعداد 80 نفر به صورت شبانه روزی و 45 نفر به طور تمام وقت و 155 نفر نیز به صورت نیمه وقت در این حوزه فعالیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 11 هزار و 877 خانوار در مراکز اسکان مسافران نوروزی در استان مرکزی مستقر شدند که بیشترین ماندگاری در شهرستان های اراک و محلات و کمترین ماندگاری نیز در شهرستان ساوه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ابراز داشت: جشنواره فیلم رشد نیز سالانه به همت وزارت آموزش و پرورش در تمامی استان های کشور برگزار می شود که در این جشنواره فیلم های قابل ارائه به دانش آموزان برای آنها ارکان خواهد شد.

فولادوند اضافه کرد: در استان مرکزی نیز این جشنواره از 29 فروردین ماه آغاز شده و تا 2 اردیبهشت ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز از مهمترین اقداماتی است که در آموزش و پرورش به صورت ویژه به آن پرداخته می شود و دریچه ای به سوی توسعه و ترویج فرهنگ خیرین در جامعه ایجاد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار