رئیس سازمان دانش آموزی دزفول :

همایش تشکلات دانش آموزی فرصتی مناسب برای رفع کاستی های مهارتی است

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان دانش آموزی دزفول گفت : همایش سراسری گروه های پیشتاز و فرزانه فرصت مناسبی برای رفع کاستی های مهارتی دانش آموزان است.

کد مطلب: ۳۳۶۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سعید ملکوتی زاده رئیس سازمان دانش آموزی دزفول صبح امروز در افتتاحیه دومین روز همایش سراسری گروه های فرزانگان و پیشتازان دزفول به خبرنگار پانا گفت : این همایش سراسری محلی برای ارزیابی آموزش ها و مهارتهای داده شده به گروه ها توسط مربیان در سطح مدارس است .
وی مرور منش ها و تعامل بیشتر بین گروه ها را از دیگر اهداف همایش برشمرده و افزود : تقویت دوستی وصمیمت ، ارتقای سطح تعاون و برگزاری نمایشگاه آثار خلاقیت گروه ها از دیگر برنامه های همایش است .
ملکوتی زاده با اشاره به مستقر بودن ارزیاب های سازمان در سطح اردوگاه و بررسی عملکرد گروه ها و مربیان طبق شاخص های اعلامی عنوان کرد : یکی دیگر از اهداف ما علاوه بر ارزیابی و آسیب شناسی ، رفع نقایص و کاستی ها بوسیله برگزاری کلاس های مهارتی است .
وی اضافه کرد : پس از مراسم افتتاحیه گروه ها بر اساس مقاطع در کلاس های جداگانه تقسیم شده و مهارتهای لازم را طبق برنامه آموزش می بینند .
این همایش که در ساعت 8صبح امروز در محل اردوگاه شهید قاضی با حضور گروه ها و اجرای فریاد شادی و مراسم افتتاحیه آغاز شده پس از صرف ناهار و برگزاری مراسم اختتامیه پایان خواهد یافت .
لازم به ذکر است دیروز نیز همایش گروه های فرزانه دزفول با جمعیت قریب به 1000 نفر در همین اردوگاه و با حضور مسئولین محلی بویژه رئیس محترم سازمان دانش آموزی استان خوزستان علیرضا مسرور با شور نشاط وصف ناپذیری برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار