علی اکبرزاده مطرح کرد؛

آموزش مهارت های مدیریت اردویی کوتاه مدت برای مربیان در سال جدید

خبرگزاری پانا: مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: سال 94 قصد داریم در حد بضاعت و با توجه به تخصیص اعتبارات برای مربیان آموزش مهارت های مدیریت اردویی به صورت کوتاه مدت و حضوری داشته باشیم.

کد مطلب: ۳۳۶۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد

مهدی علی اکبر زاده در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار داشت: سال 93 برای بیش از 2000 مربی آموزش اردویی داشته ایم اما برنامه ما در سال 94 تنها آموزش اردویی نیست.

وی افزود: سال 94 قصد داریم که در حد بضاعت ، توان مالی و تخصیص اعتبارات آموزش ها و مدیریت اردویی را تا حد امکان به مربیان آموزش دهیم افق کار در این زمینه این است که طی چند سال آینده همه مربیان آموزش های اردویی ،فرهنگی و هنری را طی کنند .

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مربیان با آموزش لازم در موارد مختلف می توانند از آن به عنوان یک ابزار تربیتی متناسب و بروز در پاسخ گوی نیاز دانش آموزان استفاده کنند.

وی گفت:بنابراین در طول تابستان امسال برنامه های خاصی را برای مربیان طراحی شده که این برنامه ها شامل آموزش های کوتاه مدت ضمن خدمت وآموزش های حضوری اردویی است .

علی اکبر زاده یادآورشد: سال 93 با هماهنگی هایی که با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور داشته ایم برای همه مربیان که دوره های مورد نظر را گذرانده اند گواهینامه مهارت مدیریت اردویی صادر شد.

وی در پایان گفت : البته مربیانی که گواهینامه مهارت مدیریت اردویی را از سازمان فنی حرفه ای دریافت کردند در آزمون الکترونیکی نیز پذیرفته شده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار