برپایی نهمین نمایشگاه نقاشی محک در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان

خبرگزاری پانا:نهمین نمایشگاه نقاشی هنر آموزان کودک و نوجوان ۶ تا ۱۶ سال تارا بهبهانی، با عنوان «پیغامی دوستانه» ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در موسسه خیریه محک برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۳۳۵۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، در این نمایشگاه دو روزه ۶۷ نفر از هنرمندان کودک و نوجوان خلاق ایرانی آثار نقاشی خود را به نفع کودکان مبتلا به سرطان محک به فروش می‌رسانند تا همراهی و حمایت خود را از دوستان کوچکشان در محک نشان دهند.

تارا بهبهانی نقاش و پژوهشگر هنر و فرزند استاد طاها بهبهانی است که با برگزاری این نمایشگاه مشق کمک به هم نوع را همراه با زیبایی هنر با هنرجویان کوچک‌اش تمرین می‌کند.

نمایشگاه امسال با عنوان «پیغامی دوستانه» برگزار می‌شود و هدف آن جلب توجه کودکان و نوجوانان این مرز و بوم به حمایت از همنوعان و هم سالان مبتلا به سرطان خود و نیز رساندن پیام دوستی و مهربانی کودکان و نوجوانان به همه انسان دوستان در جهان است. این نمایشگاه تا کنون هشت بار در محک برگزار شده و تمامی عواید آن به کودکان مبتلا به سرطان اختصاص خواهد یافت.

محک تلاش دارد در کنار هدف اصلی خود که حمایت همه جانبه درمانی و رفاهی از کودکان مبتلا به سرطان است، به ترویج اندیشه والای کمک به هم نوع بپردازد. در راستای این هدف کودکان و نوجوانان یکی از مهم‌ترین گروه‌هایی هستند که محک تلاش می‌کند با در نظر گرفتن روش‌هایِ جلب مشارکت و برگزاری برنامه‌هایی ویژه آنها، نیک اندیشی را به زندگی آنان که امید به آینده‌ای زیباتر را ممکن می‌سازند، پیوند دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار