برگزاری مراسم بزرگداشت هفته ی زن در آموزش و پرورش بهار

خبرگزاری پانا: به مناسبت گرامیداشت هفته ی زن مراسمی با حضور مدیران مدارس، همسران کارکنان و بانوان شاغل در اداره آموزش و پرورش بهار برگزار شد.

کد مطلب: ۳۳۴۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، در این مراسم امام جمعه بهار در سخنانی با تبریک میلاد حضرت فاطمه(س)، گفت: به دلیل جایگاه رفیع پیامبر (ص) نزد خداوند تبارک و تعالی حضرت جبرئیل از سوی پروردگار با نزول سوره کوثر ضمانت نا مه ای برای ایشان ارائه کرد مبنی براینکه تا ابد دین، کتاب و سلاله پیامبر(ص) با به دنیا آمدن فرزندی تداوم خواهد داشت که پس از آن با لطف و عنایت خداوند حضرت فاطمه(س) به دنیا آمد.
وی افزود: خداوند در سوره کوثر به پیامبر (ص) می فرمایند که ما به پیامبر(ص) دختری عطا کردیم که تمام برکات و حسنات را بهره مند بوده و جایگاهش بسیار رفیع است.
وی با اشاره به جایگاه دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه(س) را آیینه تمام نمای همه خوبی ها دانست و خاطر نشان کرد: تمام خوبی ها و زیبائی ها خداوند در قالب وجود نازنین حضرت زهرا(س) جلوه پیدا کرده است.
در ادامه مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در امور بانوان با اشاره به زندگی حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) خطاب به تشریح جایگاه رفیع خانواده در اسلام پرداخت و گفت: انسان های اصیل و سالم باید نسبت به حفظ نهاد خانواده اهمیت داده و امروز دشمن به دنبال فروپاشی این نهاد می باشد که باید در حفظ خانواده ازهیچ کوششی دریغ نکنیم.
اعظم بهرامی افزود: در حال حاضر بسیاری از شبکه های ماهواره ای فرو پاشی نهاد خانواده را هدف قرار داده و با ایجاد فرهنگ ارتباط های نا مشروع تلاش برای نابود کردن بنیان خانواده ها دارند که متاسفانه شاهد تاثیر تدریجی برنامه های این شبکه ها هستیم.
مدیر آموزش و پرورش بهار نیز گفت: زنان جامعه اسلامی باید با تبعیت از شخصیت گرانبهای بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) بیاموزند که برای ارزش های اسلامی پایداری کنند.
سعیدی افزود: امروز دشمن از طریق جنگ فرهنگی وارد شده و هدف جوانان پاک ایران اسلامی است و در جامعه اسلامی باید الگوی بانوان حضرت زهرا (س) باشد که در این زمینه خانواده ها باید تلاش فراوانی داشته باشند و بصیرت افزایی مهم ترین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار