معاون جدید اجتماعی و فرهنگ ترافیك پلیس راهور ناجا معرفی شد

خبرگزاری پانا: سرهنگ عین اله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیك پلیس راهور ناجا شد.

کد مطلب: ۳۳۴۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، مراسم تودیع و معارفه معاون اجتماعی در حضور سردار جانشین فرمانده ناجا برگزار شد.

سردار دكتر مؤمنی با اشاره به جایگاه و اهمیت رسانه در پیشبرد اهداف مأموریتی و كاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی گفت : بر كسی پوشیده نیست كه در حوزه فرهنگی رسانه ای و آموزشی یك ارتقاء بسیار خوبی داشتیم كه در تحقق آن سرهنگ خسروی و مجموعه همكاران ایشان زحمات زیادی كشیدند و بدون تردید یادگار ارزشمندی در حوزه فرهنگی را به جای گذاشتند كه هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا فهم رسانه ای بالا ، همیت سازمانی و واكنش سریع را از ویژگیهای سرهنگ خسروی برشمرد .

سردار مؤمنی گفت : تمایل داشتیم كسی كه جای سرهنگ خسروی می آید از خانواده فرهنگی و رسانه ای باشد و از بین گزینه های مطرح سرهنگ جهانی با توجه به اینكه خودشان فردی رسانه ای بودند و عملكرد خوبی در حوزه های مختلف فرهنگی داشتند انتخاب گردیدند كه برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

جانشین فرمانده ناجا ارتباط مناسب با مردم، زبان گویا و مناسب و عملكرد رسانه ای موفق را از ویژگیهای سرهنگ جهانی برشمردند.

همچنین سردار امیری جانشین پلیس راهور ناجا در جلسه مشترك با كاركنان حوزه فرهنگ ترافیك ضمن اشاره به اینكه پلیس راهور ناجا به رسانه ای با تمام ویژگیهای آن تبدیل گردیده گفت : در طول سالیان اخیر زحمات زیادی در حوزه فرهنگ ترافیك با همت و تلاش سرهنگ خسروی و مجموعه همكاران ایشان صورت پذیرفته كه انتظار می رود با بازنشستگی وی در دوره مدیریت جناب سرهنگ جهانی پیشرفت بیشتری در بسترهای محیا شده فراهم گردد.

سردار امیری افزود : لازم است ضمن شناخت مخاطب و انتظارات مخاطب در حوزه راهنمایی و رانندگی از ابزارهای نوین در امر اطلاع رسانی بهره گیری گردد.

سرهنگ محمد كریم خسروی از سال88 تا 94 معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا بوده و طرحهای ماندگاری ازجمله همیاران پلیس ،فرهنگ یاران ،راهوران محله و ... را اجرا كرده است.

همچنین سرهنگ عین اله جهانی از سال 89 تا 94 معاون آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهور تهران بوده و طرههایی مانند: توسعه آموزشهای همگانی در مدارس ،دانشگاهها ،حوزه های علمیه ،اصناف و ... را اجرا كرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار