آغاز مرحله سوم تمرینات تیم ملی قایقرانی رویینگ جوانان در مهاباد

خبرگزاری پانا:مرحله سوم تمرینات تیم ملی قایقرانی رویینگ جوانان ایران برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی در دریاچه پشت سد مهاباد آغاز شد.

کد مطلب: ۳۳۳۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرمربی تیم ملی قایقرانی جوانان ایران در این خصوص گفت: دور جدید تمرینات این تیم از پانزدهم فروردین ماه سال جاری با حضور هشت قایقران و به مدت 21 روز در این شهرستان آغاز شده است.


طاهر کبوتری گفت: این دوره تا چهارم اردیبهشت در مهاباد ادامه می یابد.


وی افزود: به منظور کسب آمادگی بیشتر قایقرانان حاضر در اردو، تمرینات به صورت پیوسته تا تیرماه در چندین نوبت تداوم دارد.


وی یادآوری کرد: مرحله اول و دوم این اردوها نیز هر کدام به مدت 21 روز به ترتیب در دی و اسفند ماه سال گذشته در این شهرستان برگزار شد.


کبوتری افزود: در این مرحله از اردو سه نفر قایقران از تهران، دو نفر از همدان، یک نفر از گیلان و دو نفر نیز از آذربایجان غربی حضور دارند که کامیار بهمنی از آذربایجان غربی و امیرمحمد یونسی از همدان برای نخستین بار به این اردو دعوت شدند.


سرمربی تیم ملی قایقرانی جوانان ایران گفت: دو نفر دیگر نیز که در آزمون تست این رشته ورزشی رتبه های برتر را کسب کرده اند بزودی از سوی فدراسیون به این اردو دعوت می شوند و تمرینات خود را در زمینه های بدنسازی، آمادگی جسمانی، دوومیدانی و قایقرانی را در دریاچه سد مهاباد شروع می کنند.


وی گفت: این اردوها برای شرکت شایسته قایقرانان ایرانی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که تیرماه در چین و مسابقات جهانی 2015 که مردادماه در برزیل برگزار می شود تدارک دیده شده است.


با توجه به وجود دریاچه سد مهاباد که برای تمرینات رشته رویینگ بسیار ایده آل است و شرایط آب و هوایی این منطقه، امکانات هیات قایقرانی مهاباد و دیگر شرایط اقامتی و تمرینی این شهرستان به عنوان میزبان این اردوها از سوی فدراسیون قایقرانی انتخاب شده است.

این شهرستان در سال 86 نیز میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی بود که به دلیل شرایط مناسب آن مجددا از سوی این فدراسیون به عنوان محل اردوی تمرینات تیم ملی انتخاب شد.


مهاباد از قطب های مهم رشته قایقرانی در آذربایجان غربی است و تاکنون چندین نفر را به رشته های مختلف قایقرانی معرفی کرده است.


سرمربی فعلی تیم ملی جوانان رویینگ ایران نیز از قایقرانان باسابقه این شهرستان به شمار می رود که چندین سال پیاپی در عضویت تیم ملی قایقرانی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار