مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبرداد:

برگزاری آزمون قرآن و عترت در 19 رشته دراستان اردبیل

خبرگزاری پانا:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در 19 رشته متنوع در اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۳۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید ناصر اسحاقی در جلسه هماهنگی برگزاری این آزمون سراسری در اردبیل اظهارداشت: با برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایی که انجام دادیم اهتمام و تلاشمان بر این است تا علاقمندان و مخاطبان علوم و معارف قرآنی بتوانند با شرکت در این آزمون حتی در رده‌های کشوری و ملی نیز درخشش داشته باشند .

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و ثبت‌‌نام سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از اول اسفند آغاز و تا هفتم فروردین ادامه داشت که تاکنون یک‌هزار و 643 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: از شهرستان خلخال یک‌هزار و 121 نفر، از شهرستان اردبیل 396 نفر، از شهرستان پارس‌آباد 88 نفر، از شهرستان مشگین‌شهر 32 نفر، از شهرستان گرمی چهار نفر و از شهرستان نمین نیز دو نفر ثبت‌نام کرده‌اند .

اسحاقی با بیان اینکه در دوازدهمین دوره این آزمون به شش نفر از منتخبان به قید قرعه کمک هزینه سفر به کربلا اهدا می‌شود، گفت: آزمون سراسری قرآن و عترت در 19 رشته حفظ، مفاهیم، ترجمه، مفاهیم نهج‌البلاغه و تدبر در قرآن برگزار می‌شود .

وی با اشاره به اینکه سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت 11 اردیبهشت ماه سال‌جاری همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود، افزود: برگزاری چنین آزمون‌هایی با هدف ارزیابی توان مؤسسات قرآنی و ایجاد انگیزه برای متعلمان قرآنی و اشاعه آموزش عملی قرآن در سطح جامعه است .

اسحاقی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: طبق دوره‌های قبل به برگزیدگان این آزمون و مؤسسات برتر جوایز نفیسی اهدا و با اعطای گواهینامه از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آنها تجلیل می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار