مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

260 کیلومتر از راه های استان اردبیل آسفالت شد

خبرگزاری پانا:مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پارسال 260 کیلومتر از راه های مواصلاتی اصلی و فرعی این استان آسفالت شد.

کد مطلب: ۳۳۳۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،علی حیدری در آیین کلنگ زنی بهسازی محور کریق به آرموداق نیر افزود :

امسال هم آسفالت 300 کیلومتر از راه های استان اردبیل و جاده های روستایی بالای 50 خانوار باقی مانده استان آسفالت خواهد شد .

وی در زمینه پروژه بهسازی محور کریق به آرموداق گفت: طول مسیر 20 کیلومتر است که هشت کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان اردبیل قرار دارد .

منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید از تعامل نمایندگان میانه با اردبیل در زمینه بهسازی هر چه زودتر این مسیر خبر داد .

وی افزود: همان طوری که ما عملیات بهسازی این مسیر را آغاز می کنیم مسوولان میانه هم همزمان این عملیات را آغاز خواهند کرد .

حقیقت پور به اختصاص قیر رایگان برای این مسیر اشاره کرد و گفت: برای این پروژه 20 میلیارد ریال اختصاص یافته و پارسال نیز بیش از هفت میلیارد ریال برای اجرای راه ارتباطی کریق به آرموداق و میانه اختصاص یافت .

وی اظهار داشت: جاده کریق به آرموداق به عنوان یک مسیر ارتباطی قدیمی می تواند موجب رونق اقتصادی هر دو منطقه شده و فاصله مرکز شهرستان را تا میانه و تهران را حدود 120 کیلومتر کاهش دهد .

حقیقت پور همچنین از اختصاص 13 هزار تن قیر برای آسفالت راه های روستایی شهرستان های استان به اداره کل راه و شهرسازی خبر داد .

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در زمینه راه اندازی نواحی صنعتی در بخش کورائیم نیر گفت: با راه اندازی ناحیه صنعتی کورائیم در شهرستان نیر قابلیت راه اندازی تعدادی از صنایع در محدوده شهر کورائیم فراهم می شود .

گفتنی است:شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار