رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

جهاد کشاورزی زنجان در تدوین سیاست ها نیازمند همکاری با منابع طبیعی است

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: جهاد کشاورزی زنجان در تدوین سیاست ها نیازمند همکاری با منابع طبیعی است.

کد مطلب: ۳۳۱۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به منظور پیشبرد اهداف و برنامه های مورد نظر در زمینه حفظ منابع آب و خاک و تدوین سیاست ها نیازمند همکاری با اداره کل منابع طبیعی است.

حسین جعفری و حجت‌الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در دیدار با همکاران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان که به مناسبت ایام نوروزی انجام شد، اظهار داشت: منابع طبیعی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و کشاورزی نقش بی بدیلی دارد که ضروری است به این منابع به دید یک فرصت نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی صرفا وظیفه دستگاه هایی خاصی نیست، تصریح کرد: تمامی دستگاه ها باید با همکاری یکدیگر در حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی کوشا باشند چرا که فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی در سطح استان و کشور گسترش یابد.

وی با بیان اینکه معیار توسعه هر کشور نحوه برخورد مردم با منابع طبیعی است، تصریح کرد: برای حفظ منابع طبیعی باید از مردم کمک بگیریم. ودر اجرای حفظ منابع طبیعی ضروری است از ظرفیت دین مبین اسلام نیز بهره ببریم.

/بتول پناهی/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار