دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

طرح جمع آوری معتادان بی خانمان در کرمانشاه دنبال می شود

خبرگزاری پانا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: طرح جمع آوری معتادان بی خانمان و کارتن خواب در کرمانشاه با جدیت دنبال می شود.

کد مطلب: ۳۳۱۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی شمشیری افزود:در راستای تاکیدات وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین اجرای مصوبات پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر ضرورت برنامه ریزی در جهت جمع آوری متکدیان معتاد و پاکسازی چهره شهر از وجود معتادین کارتن خواب و بی خانمان،عملیات اجرایی طرح پاکسازی نقاط آلوده شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان های تابعه استان با محوریت نیروی انتظامی و همکاری ادارت عضو این شورا تا پایان تعطیلات نوروزی با جدیت دنبال و پیگیری می شود.

به گفته وی از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 83 نقطه از مناطق آلوده استان شناسایی و پاکسازی شده و تعداد 316 نفر نیز دستگیر که پس از دستگیری و غربالگری به مراکزدرمانی ارجاع شده اند.

دبیر شورای هماهنگی مباره با مواد مخدر استان در ادامه اظهار داشت: پاکسازی چهره شهر از حیث این افراد علاوه بر ایجاد امنیت عمومی در جامعه، فرصت و موقعیت خوبی را برای معتادان بی خانمان که از سوی خانواده خود طرد شده اند و همچنین انتقال آنان به مراکز ترک اعتیاد و مراکز درمانی به منظور بهبودی و زندگی دوباره، قرار می دهد.

وی گفت: امیدواریم با توجه به جدیت و حمایت های بی دریغ استاندار کرمانشاه و همچنین با همت و تلاش تمامی دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده با جدیت ادامه پیدا کند زیرا با ادامه این روند شاهد چهره ای زیبا از شهر خواهیم بود.
شمشیری در پایان همراهی و مشارکت عموم مردم با متولیان امر مبارزه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی را بسیار تاثیر گذار و راهگشا عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار