اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در روزهای پایانی تعطیلات نوروز

خبرگزاری پانا: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در روزهای پایانی نوروز سال 94 با توجه به افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی کشور از سوی پلیس راهور اعلام شد.

کد مطلب: ۳۳۰۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور به شرح زیر است:

محور کرج- چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج - چالوس از ساعت 12 روزهای 13 و 14 فروردین الی ساعت 3 بامداد روزهای بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 3 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت17 الی 24 روز 12 فروردین از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

محور هراز

تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح مورخ 11 فروردین الی ساعت 2 بامداد مورخ 16 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 روزهای 12 ، 13 و 14 فروردین الی 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق الی 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور فیروزکوه

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 روز سه شنبه مورخ 11 الی ساعت 12 ظهر روز شنبه مورخ 15 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم قزوین- رشت

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 مورخ 11 الی ساعت 1 مورخ15 فروردین از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار