معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش مازندران

مسابقات استانی هنرهای نمایشی و سرود دانش آموزی برگزار می شود

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش مازندران گفت:طرح قاصدک برای حدود 18000 دانش آموز اعزامی به راهیان نور اجرا شد.

کد مطلب: ۳۳۰۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا: محمد شعبانی با اشاره به اثرگذاری دل نوشته های ارسالی افزود: 27 فروردین ماه از دانش آموزان برتر و مناطقی که خوب کار کرده اند تجلیل می شود.

وی گفت: شورای دانش آموزی بستر خوبی برای تمرین دموکراسی و تغییر نوع نگرش مدیران در فعالیت آموزش و پرورش است.

شعبانی با اشاره به موافقتش به فعالیت تشکیلاتی گفت: روسای شورای دانش آموزی 120نفر می باشند که در هفته دوم اردیبهشت در استان دور هم جمع می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان مازندران با اعلام سالن کانون پرورشی وفرهنگی به عنوان محل برگزاری این نشست افزود:اینکه چطور می توانیم در دنیای مجازی کار کنیم و یا چطور می توانیم شورای دانش آموزی شهرمان را فعال کنیم مباحث مطرح در نشست روسای شورای دانش آموزی است.

شعبانی با اشاره به شرکت حدود 160000نفر دانش آموز درمسابقات قرآنی در مرحله آموزشگاه ها ادامه داد: برای کاهش هزینه ها ، ایاب ذهاب مسابقات بصورت قطبی برگزار می شود.

وی تاکید کرد:3000نفر به مرحله استانی وارد می شوند که 9رشته برای پسران و7رشته برای دختران می باشد.

شعبانی در ادامه گفت:شهرهای تنکابن،بابلسروساری ناحیه یک سه قطب برگزاری مسابقات قرآنی در استان است.

وی یادآور شد: از 20 تا 27 اسفند ماه این مسابقات برگزار شده است که در تارخ های 2،3،4 اردیبهشت ماه مسابقات استانی در اردوگاه بادله برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد:98نفر برای مسابقات قرآنی در سطح کشور در این نشست انتخاب می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش با اشاره به آمار حدود 130000نفرشرکت کننده در مسابقات فرهنگی وهنری افزود:این مسابقات ناظر بر توانمندی فردی بچه هاست و نکته مهم برگزاری مسابقات هنرهای نمایشی و سرود هست که حتما باید بصورت استانی در اردیبهشت ماه برگزار شود.

محمد شعبانی با این خبر که به عنوان رابط بین الملل استان مازندران در کشور معرفی شد،خبر از نشست ملی در کره داد.

رابط بین الملل آموزش وپرورش استان مازندران در کشور افزود:تا 10 روز دیگر ظرفیت ها ،خلاقیت ها و برنامه های آموزش و پرورش جمع آوری و جمع بندی می شود.

وی ادامه داد:جمع آوری ظرفیت هاوخلاقیت های استانی مانند نظریه پارلمانی فرهنگیان،شورای آموزش وپرورش و مصوبات این حوزه برد جهانی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار