تحکیم وحدت و همدلی لازمه پیشرفت ایران اسلامی

خبرگزاری پانا:امام جمعه موقت رشت با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی گفت : موفقیت نظام اسلامی در گرو تحکیم وحدت بین مردم و حاکمیت است .

کد مطلب: ۳۳۰۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، خطیب جمعه رشت با بیان اینکه هر چقدر همدلی و همزبانی دولت و ملت بیشتر باشد روند توسعه کشور سرعت بیشتری می گیرد افزود:همه باید با همه توانمندی ها برای تعالی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم .
حجت الاسلام والمسلمین عبدا... زاده خاطرنشان کرد : رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه کار همه خدمتگذاران مردم قرار گیرد تا افتخارات ایران اسلامی ادامه یابد.
وی در ادامه با اشاره به تجاوز رژیم آل سعود به یمن تصریح کرد: دست خبیث آل سعود با آغاز جنگ علیه شیعیان یمن رو شده و ادعای این رژیم مبنی بر تلاش برای تامین امنیت منطقه دروغی بیش نیست .
امام جمعه موقت رشت به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران هم اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت پرشور مردم در همه پرسی این روز تاریخی مهر تاییدی بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی بود .
حجت الاسلام والمسلمین عبدا... زاده در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت مشارکت همگانی در حفظ محیط زیست تاکید کرد و گفت: پیشینه غنی فرهنگی مردم گیلان ایجاب می کند که در حفظ عرصه های طبیعی با دستگاه های متولی تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار