معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خبر داد:

آمادگی مدارس استان در هفته بهداشت و سلامت

خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی مدارس استان در هفته بهداشت و سلامت برای اجرای برنامه های پیش بینی شده بهداشتی در این هفته خبر داد.

کد مطلب: ۳۲۹۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سلمان محمدی شعار بهداشتی سال را «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» و شعار هفته سلامت را «عزم ملی برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت» عنوان کرد.
وی در ادامه روز شمار هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت را به شرح «سیاست های کلی سلامت، همکاری بین بخشی»، اول اردیبهشت ماه، «سلامت و سبک زندگی ایرانی اسلامی»، دوم اردیبهشت، «عدالت در سلامت و ارتقای خدمات بهداشتی درمانی»، سوم اردیبهشت، «سلامت، آموزش همگانی و خود مراقبتی»، چهارم اردیبهشت، «سلامت و مشارکت های اجتماعی»، پنجم اردیبهشت، «سلامت و ارتقای ایمنی غذا»، ششم اردیبهشت و «اقتصاد سلامت و توسعه سرمایه گذاری» هفتم اردیبهشت دانست.
محمدی اظهار داشت: معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای بزرگداشت سالروز جهانی بهداشت و هفته سلامت، فعالیت های مختلف و متنوع بهداشتی را در سطح مدارس استان، برنامه ریزی و پیش بینی کرده است.
وی با اشاره به همکاری و تعامل آموزش و پرورش با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان افزود: مراقبین سلامت، تشکل های بهداشتی دانش آموزی و اعضای شورای بهداشت مدارس در این هفته برنامه هایی با محوریت شعار بهداشتی سال و هفته سلامت و گرامیداشت ایام بهداشتی در آموزشگاه های سطح استان برگزار می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار