فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر های نوروزی شهرستان دماوند

خبرگزاری پانا :فرماندار شهرستان دماوند گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر های نوروزی شهرستان، سه نشست با تصویب27 مصوبه برگزار کرد .

کد مطلب: ۳۲۸۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، ناصر محمودی‌فرد در این رابطه اظهار کرد : طرح ساماندهی و توسعه خدمات ویژه نوروز 94 در قالب 9 کمیته شامل ، حمل و نقل، امداد و نجات، نیروهای انتظامی، امنیتی و ترافیکی، امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت، سلامت و محیط زیست و آمار اطلاع‌رسانی و تبلیغات تشکیل شده است .

وی با بیان اینکه 6 مدرسه به منظور بهینه‌سازی استفاده از ظرفیت‌های اسکان در شهرستان دماوند تجهیز و آماده‌سازی شده است، تصریح کرد: نیازمندی‌های اداری و پشتیبانی ستاد اجرایی شناسایی و تدابیر لازم برای تأمین این نیازها اتخاذ شده است؛ شهرداری‌های دماوند، آبسرد، کیلان، آبعلی و رودهن موظف به تأمین اقلام مورد نیاز ادارات آموزش و پرورش دماوند و رودهن در ستاد استقبال نوروزی شده‌اند.

محمودی‌فرد با اشاره به اینکه از توان تعزیرات حکومتی در نظارت بر واحدهای صنفی در ایام نوروز استفاده خواهد شد، تأکید کرد: همچنین بر اداره اماکن به منظور برخورد سریع و روزانه و مهر و موم واحدهای صنفی متخلف در ایام نوروز پس از صدور رأی تعزیرات حکومتی ایجاد تکلیف شده است.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دماوند با بیان اینکه با همه شهرداری‌ها برای زیباسازی شهرها و تغییر فضای شهری متناسب با ایام نوروز و شهادت حضرت زهرا (س) برنامه‌ریزی و هماهنگی شده است، اضافه کرد: با جایگاه‌های عرضه سوخت به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین سوخت مورد نیاز و تعمیر نازل‌های سوخت معیوب هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

محمودی‌فرد از تعیین کشیک نوروزی، سرویس‌دهی دستگاه‌های خودپرداز و تأمین وجه نقد آنها در ایام نوروز سال 94 خبر داد و بیان کرد: محل اسکان مسافران نوروزی در شهرهای شهرستان دماوند تعیین و محل نصب چادر و ایجاد کمپینگ‌ در شهرها برای رفاه مسافران آماده‌سازی شده است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: برای نظارت بیشتر، گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی توسط ادارات تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، شبکه بهداشت، دامپزشکی و اتاق اصناف از 15 اسفندماه در شهرستان دماوند برقرار شده است.

محمودی‌فرد با بیان اینکه در ایام نوروز از ظرفیت‌های پایگاه‌های بسیج برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران استفاده خواهد شد، گفت: حوزه بسیج حضرت باقرالعلوم (ع) کیلان نسبت به نظارت و اعلام مشکلات حمل و نقل در سطح شهر با شهرداری کیلان همکاری می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای نوروز 94 در حوزه معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند بیان کرد: کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دماوند در دو نشست برگزار شده است.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دماوند با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز بررسی و موانع ترافیکی موجود در این شهرستان رفع شده است، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم در تعیین محل استقرار گروه‌های استقرار موقت هلال احمر و شهرداری‌ها برای میهمانان و مسافران نوروزی صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار