نشست معاون سواد آموزی آموزش وپرورش و مدیر کل حج و زیارت استان بوشهر

خبرگزاری پانا : به منظور بررسی راهکارهای عملیاتی برای اجرایی کردن تفاهم حوزه سواد آموزی و سازمان حج وزیارت، جلسه هم اندیشی در جهت شناسایی وجذب زائرین بی سواد عمره وعتبات وبویژه زائرین حج تمتع نشستی با حضور مدیر کل حج وزیارت وکارشناسان هر دودستگاه برگزار شد .

کد مطلب: ۳۲۸۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، به منظور بررسی راهکارهای عملیاتی برای اجرایی کردن تفاهم حوزه سواد آموزی و سازمان حج وزیارت، جلسه هم اندیشی در جهت شناسایی وجذب زائرین بی سواد عمره وعتبات وبویژه زائرین حج تمتع، نشستی با حضور مدیرکل حج وزیارت وکارشناسان هر دودستگاه برگزار شد.

معاون سواد آموزی آموزش وپرورش در این نشست گفت:با عنایت به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج همگانی برای مبارزه با بیسوادی برای هم افزایی و تسریع در دستیابی به باسواد ی کامل جامعه برای نیل به اهداف آموزشی وفرهنگ و رسالت عبادی وسیاسی سازمان حج وزیارت این تفاهم نامه انجام می شود.

غلامرضا دانش فر در پایان تاکید کرد : موضوعاتی همچون شتاب بخشی به با سوادی زائرین درگروه سنی تا 49 سال وهم چنین کمک به افزایش و آگاهی مخاطبان بی سواد وکم سواد درجهت ادای صحیح فریضه حج وزیارت و شناسایی وجذب زائران کم سواد وبی سواد تصمیم گیری وجهت اجرا ابلاغ خواهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار