پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

خبرگزاری پانا: رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی عید نوروز را به مردم کرمان تبریک گفته است.

کد مطلب: ۳۲۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، یدا... موحد در این پیام آورده است:

بار دیگر نوروز با تمام زیبایی هایش فرا می رسد، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و بار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی را آشکار می سازد .
نوروز همه وقت عزیز نزد مسلمانان خصوصأ ایرانیان بوده است؛ همه نوروز را عزیز می شمارند و با زبان خویش با آن سخن می گویند و ترنمی از عشق و زیبایی می سرایند .

تقارن عید باستانی ایرانی با ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، می تواند سر آغازی برای رفتن به سمت زندگی پاک بر مبنا و مدار سیره ی حضرت صدیقه طاهره باشد؛ اگر او نباشد و مفاهیم قرآن و فرمایشات پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) و اهل بیت نباشد، این فعل و انفعال طبیعی حتی برای همه حیوانات و جمادات عالم نیز نخواهد بود .

یکی از مسئولیت ها و وظایف اساسی شیعه واقعی تحصیل معرفت و افزودن آگاهی و بصیرت به حقایق ائمه اطهار و اهل بیت می باشد، محزون شدن به حزن اهل بیت و شاد بودن در شادی آنها نشانه ی همراهی با اهل بیت است.

وی در این پیام افزود: نوروز و تقارن آن را با ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س) نکو می داریم و آن را سر آغازی دوباره بر تجدید ارادت ها، یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت ها می دانیم و آن را فصلی نو برای نو شدن همراه با طبیعت و متخلص شدن به صفات الهی بر شمرده و نسل به نسل، سینه به سینه آن را پاس می داریم .

این مقام قضائی ابراز داشت: در این بهاران که جای خالی شهدایمان در کنار سفره هفت سین احساس می شود، تنها دلخوشی و تسلایمان، صلابت و غرور توفیقات به دست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله های افتخار است.

یدالله موحد ضمن تبریک سال جدید و آغاز بهار طبیعت به مردم شریف کرمان و گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهدا و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرزو بوم را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می فرستیم.

رئیس کل دادگستری در پایان این متن آورده است: عید بهاران، نوروز و سال نو را محضر رهبر فرزانه انقلاب، همه مردم شریف کرمان و خانواده ی بزرگ قوه قضائیه شاد باش می گویم و امیدوارم سال نو، سالی سرشار از موفقیت و سر بلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود. ان شاالله


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار