نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

اقدامات خوبی در سازمان ثبت اسناد و املاک صورت گرفته است

خبرگزاری پانا: دکتر پور ابراهیمی در جلسه مشترک بامدیرکل و معاونین و مسئولین قسمت های اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان اقدامات انجام گرفته در سازمان ثبت اسناد و املاک را اقداماتی مثبت و مهم برشمرد.

کد مطلب: ۳۲۵۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر محمدرضا پورابراهیمی ضمن بازدید از قسمت های مختلف اداره کل ثبت اسناد واملاک استان کرمان از نزدیک در جریان اقدامات و تحولات صورت گرفته در این اداره کل قرار گرفت.

وی در جلسه مشترک با مدیرکل و معاونین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در زمینه ارائه خدمت به مردم در ادارات ثبت، این اقدامات و پیشرفت های سازمان ثبت را از جمله خدمات خوبی دانست که در زمینه تسریع در کار ارباب رجوع در کشور انجام گرفته است.

وی از آمادگی مجلس و نمایندگان ملت برای کمک و همکاری جهت حل مشکلات پیش روی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای خدمت رسانی به مردم خبر داد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصویب طرح جامع کاداستر را انقلابی در زمینه انجام امور ثبتی و ارائه خدمت به مردم خواند و خاطرنشان کرد: این طرح با اجرایی شدن، تا حد زیادی موجب تسریع و تسهیل انجام امور ثبتی مردم خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت کارشناسی در موضوعات ثبتی بیان داشت کارشناس ثبت در صورتی که ازلحاظ مادی تامین نباشد در مقام انجام وظیفه خود آسیب پذیر خواهد بود؛ لیکن در صورتی که ما بتوانیم وی را از لحاظ حقوق و مزایا تامین کنیم این امر موجب سلامت کاری وی و کل سازمان خواهد شد و قطعا مبالغ مذکور از محل درامد های سازمان جبران خواهد شد.

در ادامه مهندس محمدرضا فتوت معاون برنامه ریزی استانداری کرمان بیان داشت: اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک در حوزه های مختلف قابل تحسین است و این پیشرفت ها به انجام سریع تر امور مردم منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات مالی موجود در سطح استان، با توجه به اهمیت حوزه ثبت اسناد و املاک و پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفته آمادگی هر گونه همکاری را در حوزه برنامه ریزی و بودجه با آن اداره کل را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار