فرماندار قائم‌شهر خبر داد:

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی مازندران در قائم‌شهر

خبرگزاری پانا: فرماندار قائم‌شهر از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران واقع در قائم‌شهر در ایام نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۳۲۴۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، مهدی محمودی در جلسه بازارچه صنایع‌دستی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد سایت نمایشگاه بین‌المللی مازندران در قائم‌شهر را متعلق به همه استان دانست و گفت: مشکلات این سایت هم به کل استان مرتبط است و ظلمی که در حق این نمایشگاه می‌شود به هیچ‌وجه قابل قبول نیست.
افزود: با وجود سایت بزرگ نمایشگاه بین‌المللی در قائم‌شهر، شاهد برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در گوشه و کنار استان از مصلا گرفته تا نمایندگی فروش خودروها هستیم که ضربه سختی به این سایت نمایشگاهی وارد کرده است.
وی گفت: قرار شد افراد نیازمند و توانمند از کمیته امداد و اداره بهزیستی و صاحبان مشاغل، تولیدات خود را در ایام نوروز در این نمایشگاه عرضه کنند.
محمدی با تاکید بر اینکه نباید برگزاری نمایشگاه‌ها باعث ضرر اصناف قائم‌شهر شود، بیان کرد: در صورت موفق بودن نمایشگاه صنایع‌دستی در نوروز 94، سال بعد نیز این نمایشگاه در مکان فعلی برگزار می‌شود.
وی خواستار توجه جدی مدیرکل صنعت و معدن مازندران به این نمایشگاه شد.
همچنین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قائم‌شهر گفت: تصمیمات مربوط به نمایشگاه‌ها به صورت مستقیم در کمیته سازمان صنعت و معدن اتخاذ می‌شود و دیدگاه این سازمان جلوگیری از زیان مالی به اصناف شهرستان است.
محمدمهدی شیرخانی به مشکل نبود راه خروجی برای مسافران و خریداران اشاره کرد و گفت: به علت ترافیک بالا، در صورت نیاز حضور به موقع امدادرسانی اورژانس 115 و آتش‌نشانی مشکل خواهد بود که حل این مشکل مساعدت شهرداری را طلب می‌کند.
وی همچنین از حضور نیافتن نیروهای انتظامی در محل برگزاری نمایشگاه انتقاد کرد و خواستار استقرار کیوسک نیروی انتظامی در این سایت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار