صومی تاکید کرد:

شفاف نبودن بودجه مالی مراکز درمانی تبریز/اسناد تا آخر فروردین قطعی شود

خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درجلسه تحلیل عملکرد مالی بیمارستانها و مراکز آموزشی و درمانی گفت:هر سندی از هركسی، باید تا پایان فروردین ماه قطعی شود.

کد مطلب: ۳۲۴۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،محمد حسین صومی در جلسه تحلیل عملكرد مراكزدانشگاه، از مدیران خواست تا پایان فروردین تمام سندهای مالی سال 93 را قطعی نمایند و با کمترین بدهی سال 94 را آغاز کنند.

وی با اشاره به روند خریدهای طولانی مدتی که منجر به عدم مانیتورینگ آنها شده است، گفت: سندها باید در کمترین زمان ممکن و در اسرع وقت قطعی شوند تا تمام مطالبات و بدهیها در پایان فروردین ماه قابل پیگیری باشند .
صومی با اشاره به غیر شفاف بودن بودجه مالی بخصوص در بیمارستانها بر شفاف سازی ورفع تناقض موجود در سندها تاکید کرد و گفت: سامانه های متعددی که وزارت در اختیارمان قرار داده امکان مانیتورینگ و رد یابی را فراهم نموده است .
وی با تاکید بر احصاء مایملک دانشگاه گفت : تمامی زمینهای دانشگاه اعم از عرصه و اعیانی و حتی تجهیزات باید قیمت گذاری شوند وی از معاونت پشتیبانی خواست با مدیریت فنی و امور حقوقی، مشکل سند و یا قرار داد های واگذاری برخی ملک های دانشگاه را حل نمایند .
رییس دانشگاه با تاکید بر اجرا بر اساس برنامه قبلی گفت : در انجام کارهای عمرانی پس از تعیین ضرورت، مقدار هزینه و محل آن، با نوشتن گانت چارت ونظارت دقیق در کمترین زمان، به طور قانونمند موجب توسعه دانشگاه شوید .
صومی ادامه داد: با تامین تجهیزات دردانشکده ها و مراکز تحقیقاتی و بیمارستانها شاهد به ثمر رسیدن تلاشهای همکاران در عرصه های آموزش و پژوهش خواهیم بود .
گفتنی است: این جلسه با حضور روسا و مدیران مالی شبکه های بهداشتی درمانی دانشگاه و روسا ، مدیران و مدیر امور مالی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه، در سالن كنفرانس مركز EDC تشكیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار