مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

دولت برای حل مشکلات آموزش و پرورش در استان اردبیل تلاش می کند

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت : استاندار اردبیل بعنوان نماینده عالی دولت به همراه مجموعه مدیریتی دراستان نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات آموزش و پرورش در استان اردبیل به کار بسته اند.

کد مطلب: ۳۲۴۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،صابرسپهری درر جمع شورای معاونین نواحی آموزش و پرورش 1و 2 اردبیل افزود: تمامی مسؤولان در تلاشند، مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان را مرتفع سازند تا فرزندان این خطه از شرایط آموزشی خوب برخوردار باشند .

وی اظهار داشت: جامعه ای که در آن مقام معلمی ارج نهاده شود از آسیب های تربیتی بدور خواهد بود و نجات خواهد یافت .

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل بیان کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ادبیات و گفتمان جدیدی در جامعه حاکم شده است وامروز شاهد برقراری تعاملات گسترده هم در داخل و هم در خارج از کشور هستیم .

وی اضافه کرد: ادبیاتی که دولت در تعاملات و ارتباطات بکار می برد برخواسته از ارزش گذاری و تکریم انسان هاست و این همان مدیریت اسلامی می باشد .

سپهری گفت: چنین مدیریتی تثبیت نطام جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت و در سایه چنین مدیریتی است که محبوبیت ایران در بین کشورهای منطقه افزایش یافته است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: با حمایت های مقام معظم رهبری از برنامه های دولت و همچنین هماهنگی و همدلی که در بین قوای سه گانه وجود دارد امیدواریم برای حل مشکلات کشور قدم های جدی برداشته شود .

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش هم با تأسی از سیاست های دولت در جهت انجام امورات و تحقق سیاست های عقلانی و به دور از هرگونه شتابزدگی و پرهیز از هرگونه اجرای برنامه های نمایشی گام های بزرگی برداشته است .

سپهری با اشاره به نقش خرد جمعی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بیان کرد: برگزاری این جلسات با همدلی و همکاری همه دلسوزان میسر است واین کار باعث افزایش کییفیت تحصیلی و تحقق برنامه های آموزش و پرورش خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار