سخنگوی شورای شهر تبریز مطرح کرد:

پیشنهاد نامگذاری پل جدیدالاحداث راسته کوچه به نام «خبرنگار»

خبرگزاری پانا:عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز پیشنهاد کرد، نام پل جدیدالاحداث امتداد راسته کوچه که بر روی مهرانه رود ایجاد شده است، به نام «خبرنگار» نامگذاری شود.

کد مطلب: ۳۲۳۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سعید حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن این پل در محدوده تاریخی فرهنگی منطقه هشت و قرار گرفتن آن بر روی مهرانه رود و مجاورتش با بازار ثبت جهانی شده سنتی تبریز و مسجد جامع این کلانشهر، به نظر می رسد نامگذاری پل مزبور به نام خبرنگار می تواند پیشنهادی در شان اصحاب رسانه باشد.

وی گفت: به دلایل مختلف تاکنون قول نامگذاری یکی از معابر تبریز به نام خبرنگار عملیاتی نشده است ولی تحقق پیشنهاد نامگذاری پل جدیدالاحداث انتهای راسته کوچه به این نام می تواند خبر خوبی برای فعالان حوزه رسانه در آستانه سال جدید باشد.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در عین حال یادآور شد: تعلل در نامگذاری یکی از معابر تبریز به نام خبرنگار صرفاً به این دلیل بوده است که جایگاه و شان خبرنگاران سختکوش و اصحاب رسانه، صیانت شود.

حاجی زاده همچنین گفت: تحقق این نامگذاری را از این جنبه هم می توان به فال نیک گرفت که پل یاد شده نوید بخش خروج راسته کوچه از بن بست بوده و گشایش بسیار چشمگیری در روان شدن ترافیک محدوده بازار تبریز ایجاد می کند و لذا نامگذاری این پروژه به نام خبرنگار خاطره خوشی را در اذهان مسئولان شهری و افکار عمومی ثبت خواهد کرد.

گفته شده است، طی روزهای آتی امتداد راسته کوچه به سمت شرق و غرب با بهره برداری از یک دستگاه پل به طور رسمی بازگشایی شده و زیر ترافیک خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار