مانور بسیج سلامت نوروزی شهرستان کرج برگزار شد

خبرگزاری پانا:مانور اجرای طرح سلامت نوروزی باحضور دستگاه های خدمات رسان شامل اورژانس، شهرداری، آتش نشانی، نیروی انتظامی، تعزیرات ، صنعت و معدن و تجارت و بازرسی اصناف ، هلال احمر و مراکز بهداشت 1 و 2 کرج برگزارشد.

کد مطلب: ۳۲۳۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، عسگری معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه کرج،درحاشیه برگزاری مانورسلامت بسیج نوروزی اظهار داشت: طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه تا 15 فروردین 94 به مدت 45 روز برای ارائه خدمات بهتر به مسافران اجرا می‌شود.

وی گفت: با توجه به با بالا بودن حجم تردد مسافران درایام نوروز در شهرستان کرج و محورهای مواصلاتی این شهرستان به خصوص درمحور کرج- چالوس ، نظارت و بازرسی بر اماکن حساس تهیه و توزیع مواد غذایی(قنادی ها، رستورانها، اغذیه فروشی ها،مطبخ ها و...)،اماکن عمومی، اماکن پذیرایی بین راهی، پارکها، پمپ بنزین ها و... تشدید می گردد.

عسگری افزود: نظارت و بازرسی بر مهمانسراها، مراکز اسکان مسافران در زمان اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی به صورت پیوسته انجام می پذیرد و شهروندان و میهمانان عزیز نوروزی شهرستان کرج می‌توانند در صورت مشاهده موارد مغایر با شرایط بهداشتی، از طریق شماره‌گیری با سامانه شکایات مردمی 1490 وزارت بهداشت و درمان انتقادات خود را اعلام نمایند.

عسگری اضافه کرد: ناظران حداکثر 24 ساعت پس از دریافت گزارش به محل وقوع تخلف مراجعه می کنند و پس از 48 ساعت می بایست گزارش خود از نتیجه بازرسی را ثبت نمایند.

معاون فرماندار کرج در پایان از فعالیت هماهنگ و مسئولانه دستگاه های خدمات رسان در طرح بسیج سلامت نوروزی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار