به همت بسیج دانشجویی سپاه حضرت عباس (ع) ودانشگاه فرهنگیان استان اردبیل

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری پانا:به همت بسیج دانشجویی سپاه حضرت عباس (ع) ودانشگاه فرهنگیان استان اردبیل یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد

کد مطلب: ۳۲۲۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل در یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل در سالن ولایت اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، بویژه شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، گفت : مردم شریف ایران اسلامی در 22 بهمن امسال، علی رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه با درک واقع بینانه و ایثارگرانه به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر حماسه سیاسی را به نمایش گذاشتند .

وی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص)، افزود : این رزمایش در شرایط خاص و با هماهنگی و ابلاغ مقام معظم رهبری و رئیس جمهور جهت نشان دادن اقتدار نظامی ایران با پشتوانه مردم انجام شد .

بابازاده قانع با بیان اینکه ایران یکی از نقاط مهم جهان است و خلیج فارس نیز در حوزه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد، افزود : تنگه هرمز به دلیل وجود سه جزیره تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل این رزمایش عظیم را پیامی امیدوارکننده برای ملت شریف ایران و پیامی ناامیدکننده برای دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد : در مذاکرات نیز گروه 1+5 همانند دفاع مقدس پشت ابرقدرت‌ها و مقابل ایران قرار گرفته‌اند .

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه آحاد مردم به صحنه آمدند و از میهن اسلامی‌مان دفاع کردند، افزود : دلاورمردان آذری از شمالی‌ترین نقاط کشور به جنوبی ترین نقاط کشور رفتند و از خداوند و اسلام و کشور دفاع کردند .

بابازاده قانع از اساتید و دانشجویان به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم عنوان کرد و گفت: در جنگ نرم که هم اکنون شاهد آن هستیم، دشمن می‌خواهد بر افکار مردم و جامعه تسلط پیدا کند ..

گفتنی است : در پایان مراسم از خانواده‌های شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل( شهیدان جعفر محمدقلیان، یعقوب مهدیزاده ، احمد لطف حق،بهنام یوسفی ، محمد رشتبر، محمدمهرآور،عباسعلی محبی، نورالدین جهانجویی) با اهدای لوح سپاس تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار