با حضور ابتکار انجام می شود:

افتتاح مرکز منطقه‌ای کنوانسیون رامسر

خبرگزاری پانا:مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت :با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برنامه پنج ساله مرکز منطقه ای کنوانسیون بین المللی تالابهای رامسر تدوین می‌شود.

کد مطلب: ۳۲۱۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر مهردادی از افتتاح مرکز منطقه‌ای کنوانسیون رامسر در 11 اسفند ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در نشستی که در این مرکز برگزار می‌شود برنامه پنج ساله استراتژیک این مرکز تهیه و تصویب می‌شود.
وی ادامه داد: قرار است با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از میهمانان داخلی و خارجی، ساختمان مرکز منطقه‌ای کنوانسیون رامسر افتتاح و به‌ بهره‌برداری برسد.
مدیرکل محیط زیست مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بحث کنوانسیون تلاش شده که ساختمان مرکز منطقه‌ای کنوانسیون بین‌المللی رامسر در بخش مرکز و غرب آسیا که قرار بود پس از چندین سال به‌بهره‌برداری برسد با تلاش و حمایت مسئولان طی مدت یک سال افتتاح می‌شود.
مهردادی تصریح کرد: افتتاح این مرکز نقطه عطفی در حفاظت از تالاب‌ها به‌ویژه در کشور خواهد بود و با قوت بیشتری برای حفاظت از تالاب‌ها در ایران و منطقه اقدام کند.
این مسئول گفت: با افتتاح این کنوانسیون در رامسر، ایران به عنوان میزبان این کنوانسیون پیگیر اجرای برنامه‌های حفاظتی و حمایتی از تالاب‌ها در کشورها خواهد شد و همچنین همکاری میان کشورهای مختلف درباره تالاب‌ها بیشتر می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه برنامه عملی استراتژیک برای سال 2015 تا 2016 توسط هیئت مدیره مرکز منطقه‌ای کنوانسیون رامسر تدوین می‌شود، متذکر شد: همچنین روز دوشنبه 11 اسفند ماه امسال نماینده کشورهای مختلفی که عضو مرکز منطقه‌ای کنوانسیون هستند از جمله ژاپن، سوئیس، مالزی، عمان، عراق، بحرین و سایر حضور دارند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار