به منظور بازدید از مراکز علمی، تحقیقاتی، فناوری و دانشگاهی؛

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به آذربایجان‌غربی سفر کرد

خبرگزاری پانا: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، صبح امروز به منظور بازدید از مراکز علمی، تحقیقاتی، فناوری و دانشگاهی و حضور در جمع فعالان عرصه دانش بنیان و فناوری استان آذربایجان غربی، وارد شهر ارومیه شد و مورد استقبال استاندار و مقامات محلی قرار گرفت.

کد مطلب: ۳۲۱۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سورنا ستاری در ادامه سفرهای استانی خود، این بار با همراهی معاونان و مشاوران خود، به مقصد استان آذربایجان غربی سفر کرده است تا از نزدیک در جریان پیشرفت‌ها و دستاوردهای فناوران، صنعتگران و نخبگان این استان قرار گیرد و در جهت رفع موانع در مسیر اقتصاد دانش‌بنیان، اقدام لازم را صورت دهد.

بر اساس این گزارش، این سفر با استقبال مهندس قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی در فرودگاه شهر ارومیه آغاز شده است و در ادامه قرار است ستاری به اتفاق هیات همراه از دانشگاه ارومیه بازدید کند و در آن نشستی نیز با رئیس و اعضای هیات علمی دانشگاه داشته باشد.

بازدید از پارک علم و فناوری استان و دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان مستقر در این پارک، برنامه بعدی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور است. قرار است در ادامه این بازدید، وی در جمع اعضای پارک، شرکتهای دانش بنیان و فناوران استان سخنرانی کند.

در ادامه این سفر و در وقت بعدازظهر، ستاری به دانشگاه علوم پزشکی می‌رود تا ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن و همچنین مرکز تحقیقاتی سلولی این دانشگاه، در جمع دانشگاهیان به سخنرانی بپردازد.

بنا بر این گزارش، مرکز رشد واحدهای فناوری کشاورزی مرکز جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی و بازدید از شرکت میکروماشین، از دیگر برنامه‌های سفر ستاری است. همچنین دیدار با آیت الله دکتر سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس جمهور است.

پایان بخش این سفر، برگزاری نشست جمع بندی توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها، رئیس پارک علم و فناوری، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران صنایع استان آذربایجان غربی خواهد بود.

علی وطنی معاون توسعه فناوری، اسماعیل قادری‌فر مدیر کل تجاری سازی فناوری، دفتر فتح الله امی مدیرکل امور استان‌ها و پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این سفر ستاری را همراهی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار