معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد :

چشم امید ما به رسانه ها و مطبوعات محلی است

خبرگزاری پانا:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت : دولت تدبیر و امید بستر و فضای مناسبی را برای رسانه ها و مطبوعات فراهم كرده كه مبتنی بر شفافیت و اطلاع رسانی و نقد آزادانه است.

کد مطلب: ۳۲۰۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سومین جشنواره استانی و دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاریهای استان یزد با حضور استاندار یزد، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار یزد و برخی دیگر از مسئولین استانی در تالار فرهنگ اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم اظهار داشت : تغییر نگاهی كه باید در دولت نسبت به رسانه ها و آزادی عمل آنها اتفاق می افتاد، اتفاق افتاده و این فضا در استان یزد نیز در حال تجربه شدن است هرچند خود دولت و دولتمردان مورد چالش و نقد قرار گرفته اند و نقدهایی كه در برخی موارد غیرمنصفانه است اما این فضا قطعاً به نفع آینده كشور، پیشرفت و توسعه همه جانبه كشور خواهد بود.
محمدعلی طالبی افزود : اگر اعتقاد داریم كه مطبوعات ركن چهارم دموكراسی و فراتر از آن،یك نهاد مدنی پیونده دهنده دولت و مردم هستند باید اجازه دهیم عرصه مطبوعات عرصه آزاد و شفافی باشد تا بستر مناسب برای رسیدن جامعه به حكمرانی خوب فراهم شود.
وی ادامه داد : باور داریم كه شفافیت و دسترسی به اطلاعات به بهبود كار كمك می كند و رسانه ها و مطبوعات و به ویژه مطبوعات محلی مهمترین نقش را در رفع مشكلات جامعه بر عهده دارند.
طالبی عنوان كرد : استانداری یزد و تمام دستگاههای دولتی و اجرایی استان همه توان خود را در جهت كمك به فضای آزاد و بستر مناسب برای فعالیت رسانه ها و مطبوعات محلی به كار خواهند بست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اظهار داشت : رسانه ها و مطبوعات محلی چشم امید دولتمردان دولت تدبیر و امید هستند و امیدواریم در جهت كمك به دولت، خدمت به مردم، ایجاد یك فضای تعاملی خوب بین دولت و مردم و تحقق برنامه ها و سیاستهای دولت تدبیر و امید گامهای مؤثرتری بردارند.
در پایان این مراسم از نفرات برتر سومین جشنواره استانی و دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاریها و سرپرستی های روزنامه های سراسری استان یزد با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار