معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

بسته فعالیت های یادگیری ویژه تعطیلات نوروز 94 تدوین شد

خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تدوین بسته فعالیت های یادگیری ویژه تعطیلات نوروز 94 دانش آموزان پایه های اول تا ششم دوره ابتدایی استان کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۳۲۰۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، زهرا سادات نجومی از تدوین بسته فعالیت های یادگیری ویژه تعطیلات نوروز 94 دانش آموزان پایه های اول تا ششم دوره ابتدایی استان کرمانشاه در قالب یک جلد کتاب با عنوان قاصدک شامل فعالیت های یادگیری دانش آموزان و همچنین یک جلد کتاب داستان متناسب با سن کودکان از مجموعه انتشارات مدرسه توسط سرگروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد.
نجومی در ادامه ضمن تشکر از سرگروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان به جهت تولید محتوای یاد شده گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 94 / 93 با معاونت آموزش ابتدایی استان ها مبنی بر انجام برنامه ریزی و تولید فعالیت های یادگیری متناسب ایام تعطیلات نوروز، این معاونت اقدام به تدوین کتاب قاصدک با موضوع فعالیت های یادگیری دانش آموزان جهت نوروز 94 کرد.
وی در ادامه اهداف تدوین کتاب قاصدک را توجه به پیشنهادهای رییس جمهور مبنی بر تقویت انشا نویسی و کتاب خوانی دانش آموزان، هدفمند کردن فعالیت های یادگیری در ایام نوروز متناسب با شرایط و ویژگی های این ایام، عمل به راهکارهای سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی، توجه به یادگیری مادام العمر، تقویت هویت دینی، بومی و ملی دانش آموزان، تقویت مهارت های زندگی و مهارت های علمی، ادبی، هنری و اجتماعی دانش آموزان برشمرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: نکته قابل توجه در خصوص محتوای پیش بینی شده ویژه نوروز 94 دانش آموزان شش پایه دوره ابتدایی استان کرمانشاه، این است که در این محتوا رویکرد مولفین تدوین پیک یا مجله نبوده، بلکه تدوین کتاب با موضوع فعالیت های یادگیری دانش آموزان بوده، بنابراین کتاب قاصدک با توجه به این امر تدوین شده است و کتاب داستان نیز با هدف ترغیب دانش آموزان به مطالعه انتخاب شده است.
نجومی در پایان به آموزگاران توصیه و تاکید کرد پس از تعطیلات نوروز به فعالیت های یادگیری دانش آموزان در سطح مدارس بازخورد لازم ارایه شود.
گفتنی است قیمت بسته مذکور با 60 درصد تخفیف برای هر دانش آموز 2000 تومان اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار