به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل پیامی صادر کرد

خبرگزاری پانا:صابر سپهری به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۳۲۰۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،مدیر کل آموزش وپرورش استان اردبیل به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیامی صادر کرد در قسمتی از این پیام آمده است :

تاریخ گواهی می دهد بر عمق ایمان و استقامت حضرت زینب(س)، بزرگ بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل نمود و ضمن حفظ و دفاع از ارزش های مقدس عاشورا، از دردمندان و بیماران به مهربانی پرستاری کرد.

در حیرتم که خدا با تو چه کرده است؛ تویی که شب ها از غم همنوعان رنجورت، خواب بر چشم حرام می کنی و به خستگی درس استقامت و صبوری می دهی. در حیرتم که سینه تو از کدام دریای عشق به خدا پر شده که چنین در رضایت او موجمی زنی و آسوده نمی نشینی. در حیرتم که از چشمه کدام ایمان و عاطفه سیراب گشته ای که درونت از هیچ احسان و از خودگذشتگی سیراب نمی شود و به هیچ خستگی رضایت نمی دهد. دست مریزاد، دست خدا یاورت، ای پرستار مهربانی ها.

به یقین پرستاران با گذشت از آسایش و رفاه خود، رضایت و خرسندی را برای افراد نیازمند فراهم می سازند و همیشه و به ویژه در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شاهد زحمات بی وقفه این قشر زحمت کش بوده ایم و از این رو لایق تقدیر و ستایش بسیارند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار