مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز:

دانش آموزان درجشنواره جابرن حیان،فناوری را بافرهنگ جامعه مرتبط میسازند

خبرگزاری پانا:مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریزاز نمایشگاه ناحیه ای آثار جشنواره دانش آموزی جابر بن حیان دوره ابتدایی بازدید کرد.

کد مطلب: ۳۱۹۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اصغری اردلانی در بازدید از این نمایشگاه که با به نمایش گذاشتن بیش از 240 طرح برپاست گفت : جشنواره جابر بن حیان به دانش آموزان کمک می کند تا دانش و فناوری را با زندگی و فرهنگ جامعه ی خویش مرتبط سازند و این دانشمندان کوچک ما خاطره ساخت و تولید این طرح ها و حضور در نمایشگاه را از یاد نخواهند برد .
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز به طرح سوالاتی از دانش آموزان مجری طرح در خصوص اهداف طرح ، مدت ، کاربرد و ... پرداخت و دانش آموزان به ارایه طرح خود پرداختند .


وی از معاونت آموزش متوسطه خواست با افزایش مدت زمان برگزاری این نمایشگاه مقدمات حضور کلاس های دوم تا پنجم را برای بازدید از نمایشگاه فراهم آورد .


اصغری ضمن تقدیر ازعوامل اجرایی و برپا کنندگان نمایشگاه و دانش آموزان، معلمان راهنما و اولیا ومدیران مدارس مجری گفت : آینده کشور عزیزمان ایران در دست توانای این دانش آموزان است و انشاالله طبق فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان کشور اول منطقه دست خواهیم یافت.


گفتنی است این جشنواره در محورهای جمع آوری اطلاعات ، مدل ، نمایش علمی ، تحقیق ، طراحی و ساخت و با مشارکت چشم گیر مدارس غیر دولتی برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار