امام جمعه موقت پلدختر:

نقش روحانیت در پیروزی و تثبیت انقلاب مشهود است

خبرگزاری پانا:امام جمعه موقت پلدختر گفت:نقش روحانیت در پیروزی و تثبیت انقلاب مشهود است و این قشر مرزداران عقیدتی در جهان تشیع و اسلام هستند که رسالت آنها دفاع از حریم دین و آرمان های مقدس اسلام است.

کد مطلب: ۳۱۸۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، حجت الاسلام علی رحمتی در خطبه های نماز جمعه شهرستان پلدختر ،افزود:روحانیت در هشت سال دفاع مقدس هم مرزهای اعتقادی و هم مرزهای جغرافیایی را حراست می کرد.
وی افزود:قوه قضائیه با کسانی که نظم اقتصادی کشور را برهم می زنند و به ویژه مفسدان بزرگ اقتصادی با شدت و قاطعیت برخورد کند.
افزود:مردم پلدختر از قوه قضاییه کشور تقاضا دارند با مفسدان اقتصادی دانه درشت برخورد جدی داشته باشند.
وی برخورد قاطع دستگاه های نظارتی و قضایی با مفسدان اقتصادی را ضروری دانست و گفت: دستگاه قضایی شهرستان پلدختر تلاش و زحمات زیادی را برای برقراری امنیت متحمل شده که این شهرستان امروز از امن ترین شهرستان های استان محسوب می شود.
وی گفت: در سال 1364 جنگنده بعثی عراق با حمله به هواپیمایی مسافر بری و شهادت 50 تن از یاران حضرت امام ( ره ) از جمله عالم مجاهد شیخ فضل الله محلاتی را به شهادت رساند که این روز به عنوان روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است .
امام جمعه موقت پلدختر با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س) گفت: سالروز میلاد این بانوی اسلام را به عنوان روز پرستار نام گذاری شده است که الگوگیری از سیره این بانوی بزگوار اسلام برای تمام اقشار جامعه به ویژه زنان جامعه اسلامی امری لازم و ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار