با مجهز شدن به دانش بورس و علم سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در بورس راهی مطمئن و درآمدزا

خبرگزاری پانا: سرمایه گذاری علمی و عملیاتی در بورس می تواند به شکلی موفق درآمدهای مناسبی را برای افراد به ویژه کارکنان دولت که درآمد چندانی ندارند به همراه داشته باشد و حتی در کمتر از یکماه با سود 30 درصدی در سرمایه گذاری مواجه شوند.

کد مطلب: ۳۱۸۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا، سرمایه گذاری در بازارهای مختلف می تواند سود و درآمدهای خوبی به همراه داشته باشد اما بی تردید هر کدام به نوبه خود مزیت هایی دارد به عنوان مثال سرمایه گذاری در بازار مسکن و یا در صنعت بانکداری هر یک به نوبه خود مزایا و معایبی دارند.

در این میان بازار بورس با داشتن ویژگی علمی بودن شرایط حاصی دارد و می تواند اداره سرمایه و سرمایه گذاری ها را بر اساس علم و تجریه با پیشرفت و رونق همراه سازد در حالیکه بازار مسکن همواره در دوره های چند ساله دچار رکود خواهد بود.

بورس و سرمایه گذاری در آن روزانه مثبت و منفی چهار درصد افت و یا رشد دارد و این مهم تا حدودی قابل پیش بینی است با این دیدگاه می توان به درستی آموخت که چگونه سرمایه گذاری کرد و چه زمانی اقدام به خرید و فروش سهام کرد.

برای نمونه یک فعال در عرصه بورس اگر سهام یک شرکت را که در بورس عرضه شده با نرخ حدود 500 تومان خریداری کند مانند سهام ماشی سازی اراک به ارزش هر سهم 550 تومان شاهد رشد این سهم بودیم که تا فاصله 10 روز به 700 تومان رسید و تا هفته بعد به 800 تومان هم رسید که بیانگر رشد 30 درصدی در کمتر از یکماه است.

طبق اصول سرمایه گذاری در بورس می توان بیشتر معاملات را موفق انجام داد و از هر 10 معامله هفت معامله را با موفقیت انجام داد.
در نهایت مجهز بودن به ابزار علمی و عملی بازار بورس می تواند درآمد و تأمین زندگی در رفاه را برای افراد همچون کارمندان دولت که درآمد چندانی ندارند به همراه داشته باشد تا وضعیت مالی آنها به طور قابل ملاحظه ای تغییر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار