جشنواره شعر ایثار و شهادت دانشگاه های هنر در اصفهان برگزار می شود

خبر گزاری پانا : نخستین جشنواره شعر ایثار و شهادت دانشگاههای هنر کشور خرداد ماه سال آینده در دانشگاه هنر اصفهان برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۱۸۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا ،این جشنواره با موضوع « شهدای گمنام » برای دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه های هنر تهران، هنر اسلامی تبریز، هنر شیراز و هنر اصفهان برگزار می شود.

هدف از برگزاری این جشنواره، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، شکوفایی و پرورش اندیشه های خلاق در زمینه مذهبی و اجتماعی، آشنایی دانشجویان با شعر و ادبیات، تبیین دیدگاه جامعۀ دانشگاه های هنر به موضوع ایثار و شهادت بویژه شهدای گمنام و برقراری پیوند ادبی و فرهنگی بین دانشگاه های هنر با یکدیگر است.

جشنواره شعر ایثار و شهادت که توسط کانون ایثار دانشگاه هنر اصفهان برگزار می شود شامل دو بخش دانشجویی و اساتید و کارکنان است.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره تا 15 اردیبهشت سال 94 برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

آئین اختتامیه جشنواره شعر ایثار و شهادت دانشگاه های هنر کشور روز سوم خرداد 1394 همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه هنر اصفهان ابتدا با نام «دانشکده پردیس اصفهان» از سال 1355با هدف تربیت نیروهای متخصص در زمینه حفظ و نگهداری آثار و ابنیه تاریخی تأسیس شد.

این دانشکده به مرور زمان گسترش یافت و در سال 1379 با دایر کردن رشته های مختلف هنرهای تجسمی و معماری، معماری و مرمت بعنوان دانشگاه هنر اصفهان به کار خود ادامه داد.

این دانشگاه دارای حدود سه هزار دانشجو و یکصد عضو هیات علمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار