دولت و رییس جمهوری بر همدلی و وحدت قوا تاکید دارند

خبرگزاری پانا: رییس قوه قضاییه گفت: دولت و رییس جمهوری بر همدلی و وحدت قوا تاکید دارند بنابراین تمام مسوولان و سران قوا موظفند روحیه امید و نشاط را در میان مردم نگه دارند.

کد مطلب: ۳۱۷۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه شورای اداری لرستان در خرم آباد با تاکید بر تصمیم قوه قضاییعه نسبت به کمک به دولت در راه توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور گفت: دستگاه قضایی ناظر بر دستگاههای اجرایی است اما این نظارت منافاتی با همسویی و همدلی با سایر قوا ندارد.
وی با تاکید بر همکاری دستگاههای اجرایی و قضایی در استانها نیز تصریح کرد: برخورد توام با کرامت با مراجعان باید اصل امور باشد.
رییس قوه قضاییه ادامه داد: مسوولان باید خدمت به مردم و تسهیل امور را عبادت و سرلوحه کاری خود بدانند چراکه چارچوبهای نظام، ارزش های الهی هستند و تا مردم نباشند این ارزش ها قابل فعلیت یافتن نخواهند بود.
آیت الله آملی لاریجانی با بیا اینکه ارزش ها با ورود مردم به صحنه تجلی می یابد گفت: مسوولان جمهوری اسلامی بدانند که ' جمهوری اسلامی' به عنوان یک میراث بزرگ در اختیار آنان است.
وی با اشاره به برخی انقلابها و عدم پایداری آنان اضافه کرد: جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل با همه فشارهایی که از هر سو به انقلاب و مردم وارد شده، حفظ شده است و پس از آن نیز با رهبری رهبر فرزانه انقلاب، در پیچ و خم های بسیار تند و با حضور و پایمردی مردم با اقتدار راه خود را ادامه می دهد.
وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در را هپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ایران پس از 36 سال با شور و نشاط در صحنه حضور یافتند و بر سر کشورهای سلطه طلب فریاد زده و استقلال خود را به رخ جهانیان کشیدند.
وی افزود: امروز علیرغم تمامی مصائب، جمهوری اسلامی با تمام دشمنی ها با اتکال و امید ،به یک الگو در جهان تبدیل شده چنانچه بسیاری از آزادگان جهان از جمله جوانان لبنان به اقتدار جمهوری اسلامی افتخار می کنند.
رییس قوه قضاییه همچنین با اشاره به مساله بیکاری در لرستان گفت: این مساله علاوه بر طرح در بین روسای قوا با رهبر فرزانه انقلاب نیز در میان گذاشته خواهد شد.
وی با بیان اینکه مردم لرستان فیهم و ولایتمدار هستند و استان نیز ظرفیت های بسیاری دارد گفت: باید علاوه بر تسهیل اشتغال، فرهنگ کار و تلاش نیز در جامعه توسعه یابد.
آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: باید امکانات زمین و آب به جوانان بیکار واگذار شود و استاندار نیز با همکایری دستگاههای اجرایی و با توجه به جلوگیری از هرگونه سو استفاده نسبت به تسهیل اشتغال و استفاده از منابع آب اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار