خسروتاج خبر داد

اعمال ضوابط قیمت‌گذاری خودروی خارجی وارداتی از اول اسفند ۹۴

خبرگزاری پانا : معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت گفت: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان ضوابط قیمت‌گذاری فروش انواع خودروهای وارداتی را اعلام کرده که از اول اسفند ۹۴ اعمال می‌شود و مصرف‌کنندگان می‌توانند از نحوه محاسبه قیمت خودروهای خارجی مطلع شوند.

کد مطلب: ۳۱۷۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا مجتبی خسرو تاج امروز در نشست خبری با اشاره به نحوه قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی گفت: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان جهت اعمال قانون، ضوابطی را طی 14 بند برای تعیین قیمت خودروهای خارجی اعلام کرده است که از اول اسفند ماه اعمال خواهد شد و در صورت رعایت نکردن این ضوابط با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد جزئیات این بندها گفت: ارزش CIF خودر ، ثبت حقوق ورودی، مابه التفاوت مالیات بر ارزش افزوده، دریافتی و پرداختی، عوارض هلال احمر، عوارض بودجه سنواتی، هزینه‌های تخلف، بارگیری و بندری، هزینه سقف سفارش، هزینه بازرسی فنی، هزینه استاندارد، اسقاط خودرو دراین بندها لحاظ شده است.

وی ادامه داد: در نهایت فروشنده 7 درصد مبلغ قیمت تمام شده را به اضافه سه درصد ارزش CIF خوردو بابت گارانتی و سود نمایندگی را می‌تواند در نظر بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار