رئیس واحد علوم و تحقیقات تأکید کرد؛

اقتصاد دانش بنیان راهکار مناسب برای رهایی از اقتصاد مبتنی بر نفت

خبرگزاری پانا: رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام خمینی (ره) و ایثارگری مردم انقلابی به ثمر نشست، انقلاب بی نظیری در دنیا است و نقطه عطفی در تاریخ ایران و حرکتی بزرگ در جهان اسلام به شمار می رود.

کد مطلب: ۳۱۶۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی عباسپور در دیدار با کارکنان بسیجی این واحد افزود: نباید تنها به برگزاری جشن یوم الله 22 بهمن به مناسبت این ایام اکتفا کنیم بلکه باید همواره با آینده نگری در تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان های والای آن کوشا باشیم.


وی با بیان اینکه پس از رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، دشمنان انقلاب به دنبال تضعیف و خدشه دار کردن آن بودند، افزود: ایثار و از خود گذشتگی مردم در سایه درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره توانسته جلوی اقدامات خصمانه دشمنان انقلاب را بگیرد.


عباسپور نوجوانان و جوانان امروز را سکانداران آینده انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تفکری نادرست نسبت به اهداف و آرمان های انقلاب در بین جوانان هستند که آگاه سازی نوجوانان و جوانان برای مقابله با این هدف دشمنان وظیفه شما بسیجیان است.


وی برخی نابسامانی ها در شرایط اقتصادی امروز کشور را علاوه بر دسیسه های دشمنان انقلاب ، نتیجه سوء مدیریت دانست و افزود: فشارها و تحریم های دشمنان انقلاب و اسلام بر شرایط کنونی اقتصادی ایران تأثیر داشته است ولی عدم مدیریت مناسب در استفاده از فرصتهای بوجود آمده نیز در تشدید این شرایطتاثیر گذار بوده است.


عباسپور با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید ویژه ای بر اقتصاد دانش بنیان برای رهایی از اقتصاد مبتنی بر نفت دارند، تصریح کرد: کشورهای پیشرفته با تولید تکنولوژی های نوین و فروش آن به دیگر کشورها با قیمت های گزاف علاوه بر کسب درآمد موجبات وابستگی آن کشورها را نیز بوجود می آورند. بنابراین باید برای مقابله با این ترفند و رهایی از اقتصاد مبتنی بر نفت این رویکرد را در ایران مورد توجه قرار دهیم .


وی با ذکر اینکه بسیجیان وظیفه سنگینتری نسبت به سایر اقشار جامعه در حفظ و پاسداشت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دارند، افزود: شما کارکنان بسیجی باید با مدنظر قرار دادن اخلاق اسلامی در رفتار خود با دانشجویان، آنها را بیش از پیش با شعائر اسلام و انقلاب آشنا سازید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار