مروری بر برنامه‌های سومین روز جشنواره موسیقی فجر

از اجرای رستاک تا اجرای زاگرس‌نشینان

خبرگزاری پانا:سومین روز از بزرگترین جشنواره موسیقی میزبان 20 اجرا می‌شود. این اجرا‌ها در قالب بخش‌های مختلف جشنواره در سالن‌های رودکی، ایوان شمس، فرهنگسرای نیاوران، ارسباران، برج آزادی، برج میلاد و تالار وحدت به صحنه می‌روند.

کد مطلب: ۳۱۶۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، امروز چهار اجرا در بخش استعدادهای درخشان، شش اجرا در بخش رقابتی، یک اجرا در بخش بین‌الملل، یک اجرای ویژه بانوان، دو اجرا از نسلی دیگر، دو اجرا در بخش نواحی و پنج اجرا از بخش جنبی به مخاطبان جشنواره ارائه می‌شود.

در این اجرا‌ها گروه موسیقی رستاک به سرپرستی سیامک سپهری امروز ساعت 18:15 در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود و در ساعت 21 کوارتت هلند در همین سالن اجرا خواهد داشت. در سومین روز جشنواره تکنوازی پیانو (شقایق خانی‌پور)، تکنوازی ویلن (امین غفاری)، دونوازی ویلنسل و پیانو(محمدحسین غریبی) و تریو پیانو، کلارینت و ویولا (متین لادانی) ساعت 15 در سالن رودکی اجرا می‌شود. در همین سالن ساعت 18:30 ارکستر زهی پاتیک به سرپرستی حمید بنی سعید و ارکستر پاسارگاد به سرپرستی امین غفاری در بخش رقابتی به صحنه می‌رود و ساعت 21:30 سالن رودکی میزبان رسیتال پیانوی فرهنگ حکیمی‌نژاد است.

ایوان شمس در ساعت 18:15 میزبان گروه زاگرس به سرپرستی ایرج رحمانپور از بخش نواحی و ساعت 21 میزبان گروه ایرانی به سرپرستی پژمان طاهری از بخش جنبی جشنواره است. فرهنگسرای ارسباران نیز ساعت 20 میزبان دو اجرا از بخش نسلی دیگر است. در این سالن تکنوازی سنتور کاوه شفیعی و نوای ارغنون به سرپرستی محمد عشقی به صحنه می‌روند. برج آزادی ساعت 18:15 میزبان دلشدگان مشهد است. ساعت 21 در این سالن گروه‌ آوازی پاسارگاد به سرپرستی حامد فقیهی و آنسامبل‌سازی و آوازی همگام به سرپرستی فرزین عابدی به صحنه می‌روند. در سومین روز جشنواره از بخش پاپ جشنواره شهرام شکوهی و فرزاد فرزین به ترتیب در ساعات 18:15 و 21 در برج میلاد به صحنه می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار