عضو شورای شهر تهران به پانا خبر داد؛

جزییات طرح ساماندهی دستفروشان مترو/ ارایه طرح تا پایان سال به شورا

خبرگزاری پانا: یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت ساماندهی دستفروشان مترو از ارائه طرحی مبنی بر ساماندهی این دستفروشان تا پایان امسال به شورا خبر داد.

کد مطلب: ۳۱۶۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه دستفروشان مشکلات عمده ای در مترو ایجاد کرده ‌اند، اظهار داشت: حل این معضل بر عهده مدیریت مترو است چرا که دستفروشی در مترو معضلات اجتماعی بسیاری ایجاد کرده و قطعا باید با این افراد برخورد شود، البته خیلی از مردم نیز موافق ساماندهی این معضل هستند.


وی با بیان اینکه وضعیت دستفروشان مترو نابسامان است، گفت: برخی از دستفروشان مترو نیازمند هستند اما برخی دیگر نیز به بهانه های مختلف دست به کار شده اند که این موجب شده تا این پدیده معضلات و آسیب های اجتماعی به همراه داشته باشند.


رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزئیات طرح ساماندهی دستفروشان مترو افزود: مسئولان شهری قرار است طرح مذکور را تهیه و برای تصویب به شورا تحویل دهند. تا آنجا که بنده اطلاع دارم اقدامات اولیه طرح مبنی بر شناسایی افراد و نوع فعالیت و کارکرد آن ها شروع شده اما هنوز جزئیات بیشتری از طرح ساماندهی دستفروشان مترو در اختیار نیست.


وی ضمن ابراز امیدواری از این موضوع که طرح ساماندهی دستفروشان مترو تا پایان امسال به شورا ارائه شود، خاطرنشان کرد: این طرح در مراحل نهایی است که بعد از تصویب آن در شورای شهر تهران به اجرا در می آید.

به گزارش پانا، این در حالی است که در سال های اخیر شهرداری تهران بارها برای جمع آوری دستفروشان و متکدیان از مترو طرح های متفاوتی ارائه کرده که در مرحله اجرا با شکست مواجه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار