به همت آموزش و پرورش ناحیه یک قم صورت گرفت

قرائت همگانی دعای باران در همایش ˝ایست، آب نیست˝ در قم

خبرگزاری پانا: قرائت دسته جمعی دعای باران از جمله برنامه های اجرا شده در همایش ˝ایست، آب نیست˝ در آموزش و پرورش ناحیه یک قم بود.

کد مطلب: ۳۱۵۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در همایش ایست آب نیست که به همت معاونت پرورشی فرهنگی ناحیه یک آموزش و پرورش و با حضور اعضای شوراهیا دانش آموزی مدارس ناحیه برگزار شد، ابتدا رضا دلیریان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مطالبی را پیرامون پرسش مهر و ضرورت اطلاع رسانی عمومی در خصوص صرفه جویی در مصرف آب و همچنین همایش "ایست، آب نیست" ارائه داد سپس خانم دکتر نظری از کارشناسان سازمان آب استان قم به ایراد سخن حول محور مشکل کمبود آب در کشور و ضرورت فرهنگسازی در مصرف بهینه آب پرداخت.

اجرای دکلمه توسط حاجی زاده نماینده شوراهای دانش آموزی دبیرستان های دخترانه، اجرای نمایشی در مورد استفاده صحیح از آب توسط گروه سرود مجتمع مریم، اجرای سرود توسط دانش آموزان مدرسه سیدالشهدا(ع) بخش های دیگری از این مراسم بود.

همچنین قرائت دعای دسته جمعی باران و قرائت میثاق نامه دانش آموزی و پخش کلیپ نماز باران امام رضا(ع)، برگزاری مسابقه حضوری و اهداء جوایز نفرات برتر پرسش مهر سال قبل از بخش های عمده و قابل توجه این همایش بود.

در این همایش اصغر هاتفی رئیس سازمان دانش آموزی استان قم نیز حضور داشت./ابوالفضل بمانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار