دعوت امام جمعه اراک بر حضور پرشور مردم در راه پیمایی 22 بهمن

خبرگزاری پانا: امام جمعه اراک با صدور بیانیه ای، مردم ولایتمدار استان مرکزی را به حضور پرشور و گسترده در راه پیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۳۱۴۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این بیانیه آمده است: ایام الله فجر انقلاب یک رخداد تقویمی نیست، بلکه روایت تحول فکری و اعتقادی ملت حرکت آفرین ایران است که هویت دینی را در این مرز و بوم زنده کردند؛ انقلاب اسلامی الگوی حکومتداری بی نظیری است که به ابتکار امام راحل پایه گذاری شده و ارزش های اخلاقی و آموزه های دینی را احیا کرد.

برپایی حکومت اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، ترسیم الگوی مدینه فاضله ای است که ملت در طول سال ها تلاش، مبارزه و جهاد به آن دست یافتند.

ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل از چنگال استبداد ستمشاهی و سلطه بیگانگان نجات یافته و راه و رسم زندگی مستقل در پناه اسلام و اهل بیت(ع) را آموخت و سرنوشت خود را بر اساس آموزه های اسلام تعیین کرد.

ملت مسلمان ایران در بهمن 57 با استعانت از درگاه الهی پایبندی به اعتقادات اسلامی، خواهان حضور رهبر و مقتدای خود شدند و با مقاومت برای تحقق وعده الهی پایه های حکومت وابسته دیکتاتوری را فرو ریختند.

پیام رهایی بخش امام خمینی(ره) به ملت ایران استقلال و آزادی در پناه حکومتی بر مبنای اسلام و مردم سالاری دینی است که اینک چنین تفکر بالنده ای در اقصی نقاط کشورهای اسلامی شنیده می شود.

تبلور تفکر حاکمیت دینی در سال های پس از انقلاب در جریان توسعه کشور و نهضت علمی، برنامه های انرژی صلح آمیز هسته ای و اقتدار نظامی هویداست.

دهه فجر فرصت مناسبی است تا با نشاط حاصل از همدلی و هم صدایی ملت و مسئولان برای تحقق چشم انداز توسعه کشور گام برداشته شود.

آحاد ملت باید با قدرت، پشتیبان و حامی تیم مذاکره کننده باشند و از دستاوردهای ارزشمند هسته ای در برابر تهدید بدخواهان، آمریکا، صهیونیزم و مزدوران آن ها حراست کنند.

طرف های مذاکره کننده باید حقوق هسته ای ملت ایران را به رسمیت شناخته و از تحمیل سیاست های یک جانبه پرهیز کنند.

امام جمعه اراک در این بیانیه از مردم مومن و خداجوی استان مرکزی درخواست کرده است با حضور خود در راه پیمایی 22 بهمن با دیگر عظمت اسلامی و ملی ایران را به نمایش بگذارند و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار