فرجام سیاه سپید در شبكه سحر

خبرگزاری پانا: تله فیلم «سیاه سپید» مراحل پایانی تولید را در گروه فیلم و سریال شبكه سحر پشت سر می­گذارد.

کد مطلب: ۳۱۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، محمدتقی انصاری تهیه­ كننده و كارگردان تله فیلم «سیاه سفید» گفت: تدوین این فیلم تلویزیونی به دست حسین مرشد شیرازی به پایان رسیده و موسیقی آن را نیز محمد محمدعلی ساخته است .

وی افزود: این كار پس از اصلاحات نهایی به زودی تحویل شبكه سحر خواهد شد.

تولید این فیلم تلویزیونی از اواسط فروردین ماه امسال آغاز شده و تصویربرداری آن در شهرك مختار واقع در منطقه احمدآباد مستوفی تهران و همچنین روستاهای مصر و نیشابور در اطراف خور و بیابانك در استان اصفهان انجام شده است .

داستان «سیاه سپید» درباره دو رئیس قبیله از قبایل مكه به نام «عوف بن صمره» و «ابوضرار سهمی» است كه بر سر یك مرتع دچار اختلاف هستند و هر یك قصد دارد مالكیت مرتع را برای مدت یك سال در اختیار بگیرد. آنها برای حل مشكل نزد ابوسفیان می­روند و وی نیز پیشنهاد برگزاری یك مسابقه را برای تعیین اینكه بهره­برداری از مرتع به كدام یك از دو قبیله برسد، مطرح می­ كند. «عاتكه» دختر عوف بن صمره كه سواركار ماهری است و «عدی» پسر ابوضرار سهمی در این مسابقه شركت می­كنند. در این بین برده سیاه­پوستی به نام «جون» به عنوان طعمه قرار می گیرد و ...

از دیگرعوامل تولید «سیاه سپید» حسین مرشد شیرازی (دستیار اول كارگردان و برنامه­ریز)، فرامرز اسمعلی­خانی (دستیار دوم كارگردان و دستیار برنامه­ریز)، حمیدرضا رحیم­زاده (مدیر تصویربرداری)، مهرداد دادگری (صدابردار)، حسین اردستانی (طراح چهره‌پردازی)، محمدتقی انصاری (طراح صحنه)، فرانك حمزه‌ای (طراح لباس)، لادن رحمتی (منشی صحنه) و محمد مصری­پور (مدیر تولید) را می­توان نام برد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار