نفرات برتر یازدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان در قم معرفی شدند

خبرگزاری پانا: مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم از اعلام نفرات برتر مرحله استانی جشنواره علمی پزوهشی فرهنگیان بسیجی در قم خبر داد.

کد مطلب: ۳۱۲۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عباس روحی با تشریح جزئیات مسابقات علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان گفت: یازدهمین جشنواره علمی، پژوهشی فرهنگیان بسیجی در چهار محور فرهنگ و اقتصاد، مدیریت جهادی، تحول بنیادین در آموزش و پرورش و نظام تعلیم تربیت و قدرت نرم انقلاب اسلامی برگزار گردید.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه دانش و ترویج علم و تحقیق در بین فرهنگیان بسیجی، ایجاد روح پرسشگری و تحقیق و توانمندسازی آنان در راستای جنبش نرم افزاری و تولید عنوان کرد و افزود: بیش از 70 اثر دریافت شده است که توسط داوران به طور دقیق مطابق فرم های استاندارد ارزیابی گردیده و آثار برتر به دبیرخانه جشنواره کشوری ارسال می شود.

روحی در پایان با اشاره به اسامی برگزیدگان گفت: حسین کفاشی و نفیسه علمی نیک از کانون بسیج فرهنگیان ناحیه چهار مقام اول و دوم را کسب نموده و مریم نبی لو و سیده فاطمه بابائی از کانون ناحیه دو آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه سوم و چهارم شدند.

وی در ادامه نفرات پنجم و ششم را حمید عادلی و فریده سادات قافله باشی از کانون ناحیه یک و ناحیه چهار نام برد و افزود: همچنین از کانون ناحیه چهار، سید مجید کریمی و سید محسن کریمی مشترکا عنوان هفتم و سعید بهادری و مهدی رفعت پناه مشترکا عنوان هشتم جشنواره را کسب نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار