گزارش پانا از اختتامیه سی‌و‌سومین جشنواره تئاتر فجر؛

برترین‌های بخش مرور تئاتر ایران، جوایز خود را دریافت کردند

خبرگزاری پانا: در مراسم اختتامیه سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برندگان بخش مرور تئاتر ایران، معرفی شدند.

کد مطلب: ۳۱۱۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، هنرمندان برتر بخش مرور این جشنواره روی صحنه تالار وحدت رفتند و جوایز خود را دریافت کردند.

هیئت داوران بخش مرور تئاتر ایرانِ جشنواره فجر،‌ متشکل از ایرج راد، ناصر آقائی و رحمت امینی، آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

در بخش موسیقی، ضمن تقدیر از حسین اصیلی و علی اسدی برای موسیقی نمایش «آقای قاضی صدایم را می‌شنوید؟» از بوشهر، احسان آنالویی برای موسیقی نمایش «هزار شلاق» از خرم آباد به عنوان نفر برتر معرفی شد.

در بخش طراحی صحنه، فاتح بادپروا برای نمایش «رقصی برای بازگشت عروس» از مریوان تقدیر شد و هادی حجازی‌فر برای طراحی صحنه نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» عنوان برتر را از آن خود کرد.

در بخش بازیگری مرد، از فرید قبادی برای بازی در نمایش «سایه سار سکوت» از تهران و سعید محبی امین برای بازی در نمایش «چهار نمایشنامه منتشر نشده از مهران صوفی» از تهران تقدیر شد. در این بخش، هیئت داوران هیچ کس را به عنوان برگزیده معرفی نکرد.

در بخش بازیگری زن،‌ طیبه نیک آزاد برای بازی در نمایش «بهشت پنجاه درجه بالای صفر» از آبادان، ژیلا آل رشاد برای بازی در نمایش «ترانه‌های تلخ تارا» از تبریز و بیتا آزادی برای بازی در نمایش «ترانه‌های تلخ تارا» از تبریز موفق به دریافت تقدیرنامه شدند. در این بخش هم هیئت داوران برگزیده‌ای را اعلام نکرد.

در بخش نمایشنامه نویسی، هیئت داوران ضمن تقدیر از محمدرضا عطایی‌فر برای نگارش نمایشنامه «سایه‌سار سکوت» از تهران و ابراهیم عادل‌نیا برای نگارش نمایشنامه «کافه سایه» از اردبیل، جایزه اثر برتر را ناصر حبیبیان برای نگارش نمایشنامه «هزار شلاق» از خرم آباد اهدا کرد.

در بخش کارگردانی، علی شفیعی برای کارگردانی نمایش «کسی دست به عصا توی شکمم راه می‌رود» از گچساران و احسان ملکی برای کارگردانی نمایش «هزار شلاق» از خرم‌آباد تقدیر شدند. همچنین هادی حجازی‌فر برای کارگردانی نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» از تهران، جایزه کارگردان برتر این دوره از جشنواره را دریافت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار